PKO Bank Polski ostrzega swoich klientów i wdraża dodatkowe środki bezpieczeństwa. Oszuści, podszywając się pod pracowników instytucji finansowych – w tym banków – wykorzystują różne metody, by wyłudzić od klientów poufne informacje.
Aby przeciwdziałać tym niebezpiecznym działaniom, PKO BP wzywa klientów do zachowania czujności i potwierdzania tożsamości dzwoniących za pomocą aplikacji IKO.
Bank zachęca do weryfikowania personaliów rozmówcy oraz stanowiska, z którego dzwoni.
W przypadku braku możliwości weryfikacji, bądź gdy dane się nie zgadzają, klienci powinni niezwłocznie przerywać połączenie i kontaktować się z infolinią banku pod numerem 800 302 302, by uniknąć potencjalnego zagrożenia.
PKO Bank Polski ostrzega klientów przed oszustami telefonicznymi, którzy podają się za pracowników banku. Zaleca się weryfikację tożsamości dzwoniących przy użyciu aplikacji IKO. W przypadku wątpliwości, klientów proszone są o przerwanie rozmowy i skontaktowanie się z bankiem przez oficjalną infolinię.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku. Kocha koty i Warszawę.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS