A A+ A++

PKO Bank Polski ostrzega swoich klientów i wdraża dodatkowe środki bezpieczeństwa. Oszuści, podszywając się pod pracowników instytucji finansowych – w tym banków – wykorzystują różne metody, by wyłudzić od klientów poufne informacje.

Screen iPKO – Warszawa w Pigułce

Aby przeciwdziałać tym niebezpiecznym działaniom, PKO BP wzywa klientów do zachowania czujności i potwierdzania tożsamości dzwoniących za pomocą aplikacji IKO.

Bank zachęca do weryfikowania personaliów rozmówcy oraz stanowiska, z którego dzwoni.

W przypadku braku możliwości weryfikacji, bądź gdy dane się nie zgadzają, klienci powinni niezwłocznie przerywać połączenie i kontaktować się z infolinią banku pod numerem 800 302 302, by uniknąć potencjalnego zagrożenia.

PKO Bank Polski ostrzega klientów przed oszustami telefonicznymi, którzy podają się za pracowników banku. Zaleca się weryfikację tożsamości dzwoniących przy użyciu aplikacji IKO. W przypadku wątpliwości, klientów proszone są o przerwanie rozmowy i skontaktowanie się z bankiem przez oficjalną infolinię.

Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDUALITY: Rejestracja zmian w statucie Emitenta
Następny artykułPrawie 60 osób chce zostać strażakami ochotnikami. Ruszyło szkolenie