A A+ A++

Łódzki Rower Publiczny, jego trzecia edycja, wystartował. Nowy operator, nowe rowery, nowy system wypożyczeń. Mimo lekkich potknięć zapowiada się dobrze.

7,5 mln zł – tyle kosztuje nowy Rower Publiczny dla łodzian. Postanowiliśmy więc sprawdzić, jak spisują się tak zachwalane rowery czwartej generacji z inteligentnym systemem wypożyczania.

Niedawno miasto rozwiązało umowę z firmą Homeport i znalazło nowego operatora Roweru Publicznego. To umowa okresowa – od kwietnia do listopada. Zgłosił się znany łodzianom operator – Nextbike, który zwyciężył w przetargu.

Zapowiedzi były huczne: rowery czwartej generacji, prostsze wypożyczanie i oddawanie pojazdów. Miały zniknąć tradycyjne zamki i rzeczywiście na stacjach nie obowiązują już typowe stacje dokujące. Teraz wystarczy odstawić rower obok stojaka w wyznaczonym do tego miejscu. Mówimy więc o inteligentnym urządzeniu, które ma w pełni współgrać z aplikacją w telefonie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWłoskie szklane wyroby do twojej kuchni. Ichendorf Milano to małe dzieła sztuki, teraz w bardzo okazyjnych cenach!
Następny artykułKandydaci do Rady Gminy Ruda Maleniecka w wyborach samorządowych 2024