A A+ A++

Nie jest to jednak taka sama inicjatywa jak w 2023 roku, choć jej efekty będę bardzo podobne. Wówczas dzięki kampanii Make Your Mark na trzy amerykańskie rundy kibice przygotowywali odświeżone kolorystyki RB19. Teraz z tego grona pozostanie jedynie tor w Austin, a dołączą do niego Silverstone oraz Singapur.

Idea Create Your Customs powstała z okazji 20-lecia teamu i jej głównym akcentem będzie projekt Forever Rebl. Dzięki niemu kibice będą sobie przypominać historię Red Bulla w F1 oraz jego unikalne malowania, jak np. CamoBull z sezonu 2015.

Jeśli chodzi o sam konkurs, to każdy z fanów będzie mógł przygotować własną koncepcję malowania, a Byki wybiorą pięć najlepszych projektów. W dalszej części zabawy kibice wybiorą trzy najlepsze aranżacje w formie głosowania.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSIATKÓWKA. Legionovia walczy o fazę play-off. LTS Legionovia – KS Enea Piła 1:3 (25:22, 21:25, 15:25, 22:25)UJ CM Solna Wieliczka – LTS Legionovia 2:3 (20:25, 25:15, 25:15, 20:25, 7:15)
Następny artykułPowiat wieruszowski: groźne zdarzenie na S8