Michał Kirker na swoim profilu zorganizował transmisję LIVE podczas, której odpowiadał na pytania mieszkańców. Zaangażowanie internautów było spore, więc kandydat zapowiedział, że zrobi kolejne takie spotkanie. Internauci pytali o wiele spraw miejskich, ale także interesowało ich, co Kirker może opowiedzieć o samym sobie.
Wszyscy kandydaci obecnie przenoszą dużą część kampanii do social mediów, szczególnie popularne są rolki, czyli krótkie filmy, na których kandydaci mówią o konkretnych problemach jakie widzą w mieście oraz o swoich pomysłach z programu wyborczego.
Sam program wyborczy także można znaleźć na profilach różnych kandydatów.
Wielu dodaje również relacje i zdjęcia z podejmowanych akcji, jak rozdawanie kwiatów z okazji Dnia Kobiet czy zbieranie podpisów pod petycjami. Niektórzy korzystają także z platformy TikTok, a nawet nagrywają tiktokowe trendy, jak „Jestem z…., więc wiem, co to..”
@kirkermichal Jestem z Jaworzna więc… Jakie są Wasze propozycje, dajcie znać w komentarzach❓️ 😘 #Jaworzno #JaworznoBezPrzerwy #JestemzJaworznawiec #dziki #wycinkadrzew #zweżanieulic #odNowa ♬ dźwięk oryginalny – Michał Kirker
Kampanie na miarę współczesnych czasów są to szeroko zakrojone działania w internecie i social mediach oraz tradycyjne banery rozwieszane przy drogach i na tablicach informacyjnych.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS