A A+ A++

rozwiń

Renault Scenic E-Tech – pierwsza jazda

To definitywny koniec klasycznego minivana, który w czasach świetności zajmował wysokie lokaty na liście europejskich bestsellerów. Renault Scenic stało się elektrycznym SUV-em i szybko doczekało się tytułu Car of the Year 2024. To już drugie takie wyróżnienie w historii modelu – pierwszy raz tytuł auta roku przypadł Scenikowi w 1997. Od tego czasu zmieniło się bardzo wiele… choć nie wszystko!

Klientów na rodzinny samochód nadal interesują bowiem litry bagażnika, milimetry rozstawu osi czy centymetry nad głowami. Dobra wiadomość jest taka, że Renault pamiętało również o tych walorach. Renault w nowej odsłonie nie ma powodów do wstydu.

Renault Scenic 2024 – elektryczny SUV zamiast minivana

Zastosowanie platformy opracowanej od początku z myślą o elektrycznym napędzie dało francuskim inżynierom pole do popisu w kwestii aranżacji wnętrza. Podłoga dzięki temu jest płaska jak stół, a przestrzeni nikomu nie powinno zabraknąć. Sporo miejsca jest również nad głowami, a Renault dodatkowo zwiększyło ten parametr proponując szklany dach Solar Bay pozbawiony rolety. Zasłanianie go przed słońcem odbywa się w efektowny sposób – przejrzystość szkła jest ustawiana elektrycznie, w czterech różnych położeniach. Bagażnik ma z kolei solidne 545 litrów. To niewiele mniej niż wyraźnie większa Skoda Enyaq i więcej niż najbliższa konkurencja, czyli Peugeot E-3008.


Renault Scenic E-Tech 2024

/

dziennik.pl

/

Maciej Lubczyński



czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWojsko wyprzedaje samochody. Wśród nich prawdziwe perełki
Następny artykułMajowy Bieg Częstochowski: Zabiegani Częstochowa zapraszają na treningi