Żabka wychodzi z pomocną dłonią do klientów, których smartfon wymaga naprawy. Sieć sklepów nawiązała współpracę z firmą Digital Care. W jej ramach zaczęto przyjmować uszkodzone telefony. Te następnie będą poddawane naprawie lub wymianie elementów. Ponadto można liczyć na zastępczego smartfona.
Żabka kojarzona jest przede wszystkim z siecią sklepów, ale jej właściciele starają się poszerzać dostępność usług. Nie tak dawno uruchomiono pierwsze Żabki Drive, co pozwala na robienie zakupów bez wychodzenia z samochodu. Teraz rusza kolejne rozwiązanie. Tym razem związane z naprawą smartfonów.
Nowa usługa została uruchomiona przez sklepy 13 marca i od tego dnia w wybranych placówkach klienci mogą zostawiać uszkodzone smartfony, które następnie zostaną poddane naprawie. Dotyczy to różnorodnych usterek, w tym zbitych ekranów, zepsutych baterii czy aparatów i nie tylko. Nie będą tego jednak robić pracownicy obsługujący Żabki.
Popularna sieć sklepów nawiązała współpracę z firmą Digital Care, która to odpowiada za realizowanie nowych usług. Natomiast Żabki odgrywają tu rolę pośrednika. Klient poprzez specjalny formularz może wybrać jeden ze sklepów i tam zanieść go do naprawy. Potem odbierze urządzenie w tym samym miejscu. Ponadto można liczyć na telefon zastępczy.
Usługa jest dostępna na stronie internetowej digitalcare.zabka.pl. Klient może zdecydować się na naprawę z wykorzystaniem oryginalnych części lub tańszych zamienników. Wybór będzie miał wpływ na ostateczną cenę wykonania usługi. Opcjonalnie można zdecydować się na wynajem telefonu w roli urządzenia zastępczego.
Klient może zapoznać się ze wstępnymi kosztami usługi. Potem trzeba udać się do Żabki oraz zostawić tam urządzenie, skąd odbierze je kurier i zostanie ono wysłane do serwisu. Po maksymalnie siedmiu dniach sprzęt … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS