Skull and Bones nie można zaliczyć do udanych premier. Gracze opuszczają grę, a Ubisoft chcąc ich zatrzymać i ratować swój tytuł zamierza wprowadzić nowe tryby oraz usprawnienia.
Skull and Bones po opóźnieniu wydania i niepokojących informacjach o anulowaniu projektu, które swego czasu pojawiały się w sieci trafił do sprzedaży 16 lutego, jednak do tej pory tytuł sukcesu nie odniósł, wręcz przeciwnie. Produkcja jest krytykowana nawet przez fanów również za rozmaite błędy. Wczoraj miała miejsce transmisja na żywo w serwisie Twitch, w której deweloperzy opowiedzieli o planach na przyszłość i ujawnili, co trafi do gry. Po pierwsze ekipa chce poprawić działanie statków oraz zwiększyć przestrzeń magazynową w manufakturach.
Ubisoft ogłosił poprawki i nowości, które mają utrzymać graczy przy Skull and Bones.
Time to join us, we’re going live in a few minutes. Our special guests today are loading up their game and will soon be answering your questions.
👉 https://t.co/iQglqQeBJn https://t.co/Pm3wlyuTve— Skull and Bones (@skullnbonesgame) March 13, 2024
Wprowadzona zostanie możliwość sprzedaży towarów z magazynu, dodana będzie kamera zza pleców postaci. Twórcy wyeliminują bugi w zadaniach, a także rozwiążą kłopot z zawieszeniem się gry głównie na konsolach Xbox Series X/S.
Oprócz tego w Skull and Bones pojawią się klany/gildie, aczkolwiek daty ich wprowadzenia nie znamy. To ważna rzecz, ponieważ produkcja polega na zmaganiu z innymi graczami, więc obecność takich grup jest oczywista.
Wreszcie zostanie dodana opcja włączenia globalnego PvP i to na całej mapie. Zmianie ulegnie zachowanie wiatru, który będzie sporadycznie zmieniać kierunek.
Z kolei wyskakujące podczas zakupów czy modyfikacji statów powiadomienia będą wyłączone. Poprawki i nowości, choć nie wiadomo czy wszystkie na raz trafią do Skull and Bones w aktualizacji 1.3 w przyszłym tygodniu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS