Łączne koszty produkcji, testów, lokalizacji i marketingu Gry poniesione przez Emitenta do premiery nie przekroczyły 380 tys. PLN. Gra została wydana na koncie wydawniczym Emitenta.
Gra zajmowała maksymalnie sześćdziesiąte pierwsze miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Outstanding Gry na dzień przed premierą wynosiła 82,5 tys. sztuk.
W okresie 72 godzin od premiery:
1. Sprzedaż Gry na Platformach: 5,0 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów), w tym:
– bezpakietowo na platformie Steam – 2,3 tys. sztuk brutto;
– w pakiecie z grą „House Flipper” – 1,1 tys. sztuk brutto;
– w pakiecie z grą „Builder Simulator” – 0,7 tys. sztuk brutto;
– w pakiecie z grą „House Flipper 2” – 0,5 tys. sztuk brutto;
– na platformie Genba Digital Limited – 0,4 tys. sztuk brutto.
2. Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Platform i zwrotów) ze sprzedaży Gry na Platformach: 77,5 tys. USD.
3. Ocena graczy na platformie Steam: 42% oparta na 156 recenzjach.
4. Liczba zakupów z listy życzeń: 3,6 tys. sztuk (4,4%).
5. Liczba refundacji Gry na platformie Steam: 0,9 tys. sztuk.
6. Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym:
– Stany Zjednoczone – 27%;
– Niemcy – 14%;
– Wielka Brytania – 10%;
– Chiny – 8%;
– Francja – 5%;
– Kanada – 3%;
– Australia – 3%;
– Turcja – 3%;
– Polska – 2%;
– Królestwo Niderlandów – 2%;
– Pozostałe kraje – 23%.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS