A A+ A++

Rada kobiet w ocenie Arkadiusza Fajoka powinna tworzyć wydarzenia z zakresu rozwoju zawodowego, profilaktyki zdrowotnej czy wydarzeń kulturalnych i sportowych. – To przestrzeń, w której panie – obok aktywnego zaangażowania – będą miały realny wpływ na decyzje podejmowane w ważnych kwestiach społecznych i gospodarczych naszego miasta – mówił podczas konferencji prasowej. To – jak dodaje kandydat – efekt wielu rozmów z działaczkami samorządowymi, przedsiębiorczyniami, czy przedstawicielkami grup zawodowych z Inowrocławia.

Arkadiusz Fajok chce wprowadzić też cykliczne spotkania z mieszkańcami osiedli, ale też różnych środowisk – przedsiębiorcami, organizacjami pozarządowymi, seniorami, młodzieżą i osobami z niepełnosprawnościami.

Dodatkowo zamierzam otworzyć gabinet prezydenta miasta dla mieszkańców. Umożliwi to bezpośredni kontakt z władzami miejskimi. Będzie to kolejny krok w kierunku budowania zaufania oraz otwartej komunikacji z inowrocławianami. Chcę rozmawiać z mieszkańcami Inowrocławia, słuchać ich sugestii, potrzeb, problemów. Tylko taki samorząd i taki prezydent, który będzie bezpośrednio kontaktował się z naszą społecznością lokalną może sprawić Inowrocław miastem otwartym, przyjaznym i atrakcyjnym dla jego mieszkańców -mówił kandydat podczas konferencji prasowej.

Arkadiusz Fajok, kandydat na prezydenta Inowrocławia, chce utworzyć radę kobiet i otworzyć gabinet prezydenta dla mieszkańców. Rada kobiet miałaby organizować wydarzenia związane z rozwojem zawodowym, zdrowiem i kulturą. Fajok planuje również cykliczne spotkania z różnymi grupami społecznymi, aby budować zaufanie i otwartą komunikację z mieszkańcami.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZAPROSZENIE: „Katastrofa na talerzu”
Następny artykułZwycięzca sprintu F2 zdyskwalifikowany