A A+ A++

W kwietniu 2022 roku Poczta Polska rozpoczęła działalność w nowej sortowni w Szczecinie, uruchomiła także nową sortownię w Gdyni oraz w Kaliszu. 

W drugim kwartale roku spółka otworzy w miejscowości Ciemne koło Radzymina piętnasty węzeł ekspedycyjno-rozdzielczy, obsługujący przesyłki paczkowe i paletowe nadchodzące z innych węzłów rozdzielczych w kraju oraz z własnego obszaru działania, w tym również nadawane przez klientów masowych. – Tu zlokalizowane są również magazyny: wysokiego składowania i handlowy. Nowy obiekt zastąpi również operacyjnie dotychczasową lokalizację w Grodzisku Mazowieckim, która była dedykowana dla przesyłki paletowej, ale przede wszystkim jest on nowym, największym w całej sieci logistycznej Poczty Polskiej węzłem obsługującym przesyłki paczkowe. Obecnie trwa proces instalacji sortera do automatycznego rozdziału przesyłek. Wydajność operacyjna urządzenia pozwoli na posortowanie 15 tys. przesyłek na godzinę – zaznacza wiceprezes spółki.

Nowi klienci 

PP zapewnia, że klienci oferujący sprzedaż towarów na rynku e-commerce doceniają działania Poczty Polskiej – Chętnie wybierają nas jako partnera logistycznego realizującego dostawy przesyłek do adresatów – przekonuje Bodziony.

Czytaj więcej

Poczta Polska tylko od Black Friday do 10 grudnia ub.r. zanotowała wzrost nadań przesyłek o ponad 40 proc. względem tego okresu z roku 2022. Operator podaje, że „notuje dynamiczny rozwój współpracy z klientami z Azji”, a w szczególności z dużymi platformami e-commerce. – Dzięki długofalowej strategii rozwoju relacji z naszymi partnerami oraz dzięki wspomnianym już inwestycjom w infrastrukturę logistyczną, rok 2023 okazał się przełomowym w zakresie ilości przesyłek doręczonych do odbiorców, a Poczta Polska odnotowała historyczne obroty w ramach komercyjnej współpracy międzynarodowej – ujawnia wiceprezes PP, nie podaje jednak bliższych szczegółów. 

Wiceprezes podaje, że oferowana od września 2023 roku usługa Allegro Mini Przesyłka cieszy się popularnością wśród klientów dokonujących zakupu małych oraz niskocennych towarów na platformie Allegro. – To unikatowy na rynku produkt, który opracowano głównie z myślą o klientach dokonujących tzw. porzuceń koszyka na platformie, głównie w przypadkach nieosiągnięcia minimalnego poziomu zakupu kwalifikującego do darmowej dostawy dla kupującego – wyjaśnia Bodziony. Usługa ma atrakcyjną cenę oraz wygodny dla adresatów sposób doręczenia, czyli wrzut do skrzynki. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAndrzej Gąsiorowski
Następny artykułMałgorzacie Ostrowskiej-Królikowskiej puściły emocje. Nie mogła powstrzymać łez