Dotyczy ona szeroko rozumianej działalności marketingowej i medialnej.
Porozumienie zostało zawarte w celu wzajemnej promocji, współdziałania i współpracy przy realizacji statutowych zadań każdej ze stron. Kluby będą współpracować przy realizacji projektów i działań promocyjnych oraz przy organizacji i promocji wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych czy sportowych.
Godne podkreślenia jest to, że Piast Gliwice i GKS Jastrzębie zdecydowały się na pionierskie i nowatorskie rozwiązanie, nawiązując oficjalną współpracę na danym polu, gdyż do tej pory w naszym kraju nikt nie podjął podobnej inicjatywy.
Oficjalne ogłoszenie współpracy nastąpiło w piątek, 23 lutego, tuż przed rozpoczęciem spotkania 22. kolejki PKO Bank Polski Ekstraklasy, w którym Piast zmierzył się na własnym stadionie z Cracovią.
– Cieszymy się niezmiernie, że udało nam się nawiązać współpracę z Piastem Gliwice. Dziękujemy naszemu partnerowi. Gorąco liczymy na to, że nasza współpraca przyniesie wiele korzyści każdej ze stron i będzie przebiegała w dobrej i przyjaznej atmosferze – powiedziała Marta Goik, prezes zarządu GKS Jastrzębie.
– Współpraca między klubami daje impuls do rozwoju. Kibice Piasta i Jastrzębia wspierają się od lat, więc przyszedł czas na oficjalne partnerstwo. Cieszymy się, że tak się stało i wiemy, że współpraca między naszymi klubami da kolejny impuls do rozwoju i może przynieść wiele dobrego – powiedział Grzegorz Bednarski, prezes Piasta Gliwice.
Warto zaznaczyć że od kilku lat kibiców obu klubów łączą przyjazne stosunki. Praktycznie przy każdej okazji kibice GKS-u pojawiają się na meczach Piasta, a sympatycy Niebiesko-Czerwonych uczestniczą w spotkaniach jastrzębskiej drużyny. Teraz na oficjalną współpracę zdecydowały się oba kluby.
Biuro Prasowe GKS Jastrzębie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS