A A+ A++

Aktualizacja ogłoszenia

INFORMACJA DOTYCZĄCA NABORU
NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI
W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
W URZĘDZIE MIASTA I GMINY SZTUM, 82-400 SZTUM, UL. MICKIEWICZA 39
Przedłuża się do dnia 22 lutego 2024 roku termin składania ofert na stanowisko ds. zarządzania zasobami ludzkimi.
Pozostałe warunki określone w ogłoszeniu nie ulegają zmianie.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. zarządzania zasobami ludzkimi w Referacie Organizacyjnym i Zamówień Publicznych
w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum, 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39

I. Kandydat ubiegający się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne:
1.Wykształcenie: wyższe: zarządzanie, administracyjne lub inne znajdujące zastosowanie na tym stanowisku pracy.
2.Doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze – co najmniej 3 lata, preferowane 5 lat. Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
3.Nieposzlakowana opinia.
4.Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
6.Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
7.Biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet, poczta elektroniczna).

II. Wymagania dodatkowe
1.Znajomość i umiejętność stosowania przepisów:
•Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
•Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych,
•Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
•Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
•Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy,
•Zarządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 w sprawie ogólnych przepisów bhp2.Wiedza ogólna o Mieście i Gminie Sztum.
3.Prawo jazdy kat. B.
4.Preferowane cechy osobowościowe: zaangażowanie, samodzielność, kreatywność, komunikatywność, dokładność, rzetelność, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność planowania i szybkiego podejmowania decyzji, odpowiedzialność, kierowanie się zasadami etyki zawodowej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność radzenia sobie z nieprzewidzianymi problemami, odporność na stres, dobra organizacja pracy.

III. Zakres zadań na stanowisku obejmuje m.in.:
1.Przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy, w tym praca w elektronicznym systemie kadrowym oraz ścisła współpraca ze stanowiskiem ds. płac.
2.Prowadzenie spraw związanym z procedurą naboru pracowników, ewidencji przyjęć i zwolnień pracowników.
3.Prowadzenie spraw pracowniczych osób zatrudnionych w Urzędzie oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy w tym również spraw dotyczących służby przygotowawczej.
4.Prowadzenie spraw związanych z gospodarką etatami i funduszem płac w Urzędzie .
5.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w systemie Płatnik oraz wprowadzanie informacji do PŁATNIKA w zakresie pracy w warunkach szczególnych (ZSWA).
6.Prowadzenie wykazu stanowisk pracy o szczególnym charakterze.
7.Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowników, wyjść służbowych i prywatnych, ewidencji pracy poza normalnymi godzinami pracy wraz z ich rozliczaniem i sprawozdawczością oraz sporządzanie list obecności i przestrzeganie norm czasu pracy obowiązującego poszczególnych pracowników.
8.Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z rodzicielstwem.
9.Przygotowywanie deklaracji oraz dokumentów w sprawie obowiązkowej składki PFRON.
10.Uzgadnianie z kierownikami referatów projektów zakresów obowiązków pracowników, opisów stanowisk oraz upoważnień.
11.Prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem zawodowym pracowników oraz dokumentacji dotyczącej szkoleń i studiów.
12.Organizowanie prac związanych z przeprowadzeniem okresowych ocen pracowniczych.
13.Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych oraz innych nagród.
14.Wydawanie pracownikom niezbędnych zaświadczeń, świadectw pracy, opinii.
15.Kontrola dyscypliny pracy i prowadzenie spraw kar porządkowych.
16.Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem stażu i praktyk w Urzędzie.
17.Prowadzenie dokumentacji związanej z wykorzystywaniem przez pracowników własnych samochodów do celów służbowych oraz ustalonym limitem kilometrów.

IV. Wymagane dokumenty
1.List motywacyjny.
2.CV (życiorys) zawierający informacje o przebiegu pracy zawodowej.
3.Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie bip.sztum.pl w zakładce „Nabory i konkursy”.
4.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie.
5.Kserokopie świadectw pracy.
6.Oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, o które ubiega się kandydat.
7.Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
8.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
9.Oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru na stanowisko spełni warunki określone w art. 4 ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne
10.Inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
11.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

V. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1.wymiar czasu pracy – pełen etat,
2.obowiązująca dobowa norma czasu wynosi 8 godzin, a tygodniowa przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
3.wynagrodzenie miesięczne,
4.praca jednozmianowa,
5.praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
6.warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne) oraz wewnętrznymi regulaminami,
7.usytuowanie stanowiska pracy: III piętro, wejście po schodach oraz możliwość skorzystania z windy,
8.pierwsza umowa o pracę na czas określony.

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest wyższy niż wymagane ustawowo 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w pokoju INFORMACJA lub pocztą na adres Urzędu Miasta i Gminy w Sztumie z dopiskiem:

 Nabór na stanowisko ds. zarządzania zasobami ludzkimi do dnia 16.02.2024 godz. 14:00 (decyduje data wpływu oferty do UMiG Sztum).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.sztum.pl/.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Urząd Miasta i Gminy Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.”

Jednocześnie informujemy, że dokumenty wybranego i zatrudnionego kandydata zostaną dołączone do jego akt osobowych. Pozostałe dokumenty nie odebrane przez kandydata w terminie 3 miesięcy od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania konkursu bez podania przyczyn.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy a będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
a. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2022 poz. 1510) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369),
b. Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
c. Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
d. Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celach innym niż te, w których dane osobowe zostały zebrane.
Komu udostępniamy dane osobowe?
Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Jak długo przechowujemy dane?
Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
Jakie ma Pani/Pan uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych?
Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania (w tym uzupełnienia), usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania, zgodnie z przepisami RODO.
Każda osoba, której dane dotyczą, w przypadku gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. (22) 531 03 00.
Czy musi Pani/Pan podać nam swoje dane?
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy jest warunkiem uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne. Konsekwencją nie podania danych osobowych, wynikających z art. 221 Kodeksu Pracy, będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.
Czy dane podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (w tym profilowaniu)?
Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Nie profilujemy Pani/Pana danych osobowych.

Jak uzyskać dodatkowe informacje o przetwarzania Pani/Pana danych osobowych?
Adres do korespondencji: Urząd Miasta i Gminy Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum
Adres email: [email protected]
Inspektor Ochrony Danych: Krzysztof Jóźwik, e-mail: [email protected]

Zastępca Burmistrza Miasta i Gminy Sztum
Bartosz Mazerski

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUciekał, bo miał już kilku zakazów kierowania pojazdami
Następny artykułW pożarze stracili dom i dobytek, ruszyła zbiórka