Fundacja Forum Konsumentów z okazji Światowego Dnia Konsumenta zaprasza serdecznie na Kongres „(Nie)świadomy Konsument 2024”, który odbędzie się już 13 marca 2024 r. w sali Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa w Widok Towers (Aleje Jerozolimskie 44, sala Urzędu Miasta).
Celem spotkania będzie zdefiniowanie i przedstawienie obrazu dzisiejszych konsumentów i konsumentek w kontekście ich świadomości konsumenckiej oraz wyzwań stojących przed organizacjami chcącymi wychodzić naprzeciw ich potrzebom.
W ramach wydarzenia odbędzie się dyskusja przedstawicieli organizacji konsumenckich, nauki, biznesu i decydentów, która ma także na celu obalenie pewnych obowiązujących mitów dotyczących poziomu świadomości konsumentów, by trafnie adresować przyszłe działania
mające na celu budowanie sprawczej społeczności konsumentów i konsumentek korzystających ze swoich praw, ale także możliwości wynikających z faktu bycia konsumentami w myśl stwierdzenia ,,mój portfel – mój głos”.
Aktywna społeczność konsumencka to impuls do rozwoju gospodarki, w tym konkurencyjności podmiotów. To także możliwość wpływania na zasady i wartości obowiązujące na rynku świadczonych produktów i usług.
Wydarzenie podzielone zostało na trzy debaty oraz wystąpienia indywidualne ekspertów:
- 1. Wiem, że nic nie wiem, czyli (Nie) świadomy konsument?
- 2. Konsumenci w świecie nadmiaru informacji i produktów, presji, utraty zaufania i poczucia zagrożenia. Gdzie i jakich szukają informacji?
- 3. Konsumenci przyszłości.
Udział w Kongresie jest bezpłatny, a całe wydarzenie odbywać się będzie w formule hybrydowej – stacjonarnie i online po wcześniejszej rejestracji na stronie: www.swiatowydzienkonsumenta.pl
Spotkanie organizowane przez Fundację Forum Konsumentów będzie okazją do wzajemnej inspiracji, wymiany doświadczeń i wiedzy, ale też networkingu osób reprezentujących środowiska, organizacje i marki, dla których konsument jest w centrum zainteresowania. Wierzymy, że to dopiero początek corocznych działań z okazji Światowego Dnia Konsumentów nie tylko dla biznesu, nauki, decydentów, ale przede wszystkim dla konsumentów, dlatego równolegle z tej okazji będziemy prowadzili kampanię edukacyjną dedykowaną właśnie konsumentom.
Dodatkowych informacji udziela: Agnieszka Plencler – Prezeska Forum Konsumentów, tel. kom 501 650 187, e-mail: [email protected]
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS