A A+ A++

Fundacja Forum Konsumentów z okazji Światowego Dnia Konsumenta zaprasza serdecznie na Kongres „(Nie)świadomy Konsument 2024”, który odbędzie się już 13 marca 2024 r. w sali Urzędu Miasta Stołecznego Warszawa w Widok Towers (Aleje Jerozolimskie 44, sala Urzędu Miasta).

Celem spotkania będzie zdefiniowanie i przedstawienie obrazu dzisiejszych konsumentów i konsumentek w kontekście ich świadomości konsumenckiej oraz wyzwań stojących przed organizacjami chcącymi wychodzić naprzeciw ich potrzebom.

W ramach wydarzenia odbędzie się dyskusja przedstawicieli organizacji konsumenckich, nauki, biznesu i decydentów, która ma także na celu obalenie pewnych obowiązujących mitów dotyczących poziomu świadomości konsumentów, by trafnie adresować przyszłe działania
mające na celu budowanie sprawczej społeczności konsumentów i konsumentek korzystających ze swoich praw, ale także możliwości wynikających z faktu bycia konsumentami w myśl stwierdzenia ,,mój portfel – mój głos”.

Aktywna społeczność konsumencka to impuls do rozwoju gospodarki, w tym konkurencyjności podmiotów. To także możliwość wpływania na zasady i wartości obowiązujące na rynku świadczonych produktów i usług.

Wydarzenie podzielone zostało na trzy debaty oraz wystąpienia indywidualne ekspertów:

  • 1. Wiem, że nic nie wiem, czyli (Nie) świadomy konsument?
  • 2. Konsumenci w świecie nadmiaru informacji i produktów, presji, utraty zaufania i poczucia zagrożenia. Gdzie i jakich szukają informacji?
  • 3. Konsumenci przyszłości.

Udział w Kongresie jest bezpłatny, a całe wydarzenie odbywać się będzie w formule hybrydowej – stacjonarnie i online po wcześniejszej rejestracji na stronie: www.swiatowydzienkonsumenta.pl

Spotkanie organizowane przez Fundację Forum Konsumentów będzie okazją do wzajemnej inspiracji, wymiany doświadczeń i wiedzy, ale też networkingu osób reprezentujących środowiska, organizacje i marki, dla których konsument jest w centrum zainteresowania. Wierzymy, że to dopiero początek corocznych działań z okazji Światowego Dnia Konsumentów nie tylko dla biznesu, nauki, decydentów, ale przede wszystkim dla konsumentów, dlatego równolegle z tej okazji będziemy prowadzili kampanię edukacyjną dedykowaną właśnie konsumentom.

Dodatkowych informacji udziela: Agnieszka Plencler – Prezeska Forum Konsumentów, tel. kom 501 650 187, e-mail: [email protected]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŁask. Wiceszef MON w Łasku
Następny artykuł„Prawo ziemi” – we Francji można, w jej koloniach już nie