Starszy z braci Bulacia zadebiutował w światowym czempionacie w 2018 roku, od razu w czteronapędowym samochodzie. Od sezonu 2019 jest stałym uczestnikiem mistrzostw i realizował programy w WRC 2 i WRC 3.
Przez trzy ostatnie kampanie związany był z Toksportem i korzystał ze Skoda Fabii, najpierw Rally2 evo, a następnie z RS Rally2. Jednak z myślą o sezonie 2024 postanowił zmienić samochód. Już w grudniu minionego roku ujawnił, że po czterech latach ponownie wsiądzie do Citroena C3 Rally2. Boliwijczyka – podobnie jak Yohana Rossela i Nikołaja Griazina – wspierać będzie Citroen Racing.
Samochód „Marquito” – i jego pilota Diego Vallejo – będzie natomiast obsługiwać nie DG Sport, jak w przypadku wymienionej wyżej dwójki, ale portugalska stajnia Sports&You. Finalnego projektu oklejenia jeszcze nie odsłonięto, ale Bulacia zdradził za to, jakie rajdy wytypował do swojego programu w WRC 2.
Pierwszy występ zaplanowano przy okazji Rajdu Portugalii (9-12 maja). 23-latek pojawi się następnie na Sardynii, w Polsce, na Łotwie, w Finlandii, Grecji oraz Chile.
Z kolei młodszy brat Marco – Bruno po mało udanej zeszłorocznej przygodzie z WRC 2 postanowił spróbować swoich sił w Junior WRC, wsiadając tym samym do Forda Fiesta Rally3.
Samochód Lindholma gotowy
Od Rajdu Szwecji swoje tegoroczne występy rozpoczną Emil Lindholm i Reeta Hamalainen. Finowie, mistrzowie WRC 2 z sezonu 2022, pozostali wierni Hyundaiowi. Jednak ich i20 N Rally2 obsługiwać będzie już nie 2C Competition, ale inna francuska stajnia – CHL Sport Auto.
Pełny program Lindholma i Hamalainen nie jest w tej chwili znany.
Emil Lindholm, Reeta Hamalainen, Hyundai i20 N Rally2
Photo by: CHL Sport Auto
Polecane video:
Watch: Zapowiedź Rajdu Szwecji 2024
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS