A A+ A++

Czy ledowe tablice reklamowe to dobry pomysł, by wyróżnić firmę i szybko, w atrakcyjnej formie przekazać klientom wszystkie najważniejsze dane? Oczywiście! Jednak to tylko jedno z wielu potencjalnych zastosowań tej technologii. Zobacz, w jaki jeszcze sposób te produkty mogą wesprzeć Cię w rozwoju biznesu!

Czym jest tablica świetlna LED i w jaki sposób działa?

Przede wszystkim jest to świetny nośnik nie tylko treści reklamowych, ale i informacyjnych. Chcesz szybko poinformować swoich klientów o cenach wybranych produktów lub na przykład o dostępności wolnych miejsc parkingowych? Skorzystaj z tej technologii!

Pamiętaj jednak o tym, że nie istnieje jedna, uniwersalna tablica LED, która świetnie sprawdzi się we wszystkich potencjalnych zastosowaniach. Duże znaczenie ma to, z ilu diod składa się pojedynczy panel oraz tworzywa, z jakich został wykonany. Warto zwrócić się do zawodowców, np. GS Software – to firma, która tworzy najwyższej jakości przemysłowe tablice ledowe.

Ich konstrukcje wykonywane są z aluminium, spełniają klasę szczelności IP65, a także są zgodne z kilkoma różnymi standardami komunikacji: od TCP/IP, przez RS232 po RS485. Co warto podkreślić, takie tablice przemysłowe LED od GS Software powstają w stu procentach w Polsce!

Jakie inne cechy powinny spełniać tablice świetlne LED?

Warto zwrócić uwagę nawet na te pozornie błahe kwestie, które na pierwszy rzut oka mają tylko upiększać urządzenie. Aluminium anodowane nie dość, że świetnie wygląda, to jest przy okazji tworzywem trwałym, które z pewnością docenimy, gdy tablica LED będzie stała na dworze i będzie narażona na niekorzystne warunki atmosferyczne.

Dobrze byłoby też, gdyby zasilanie było w pełni zgodne z normami obowiązującymi w Polsce, a łączna liczba diod na pojedynczym panelu LED pozytywnie wpływała na czytelność przedstawianych tam danych. Duże znaczenie ma też jakość zastosowanych diod LED. Przykładowo GS Software korzysta z produktów renomowanej firmy OSRAM.

Czy opłaca się zainwestować w tablice LED?

Tak, bez wątpienia jest to jedna z tych form promocji, która nie zdążyła się jeszcze opatrzeć potencjalnym kupującym. Na reklamy w radiu, internecie czy w telewizji jesteśmy już w dużej mierze uodpornieni – podobnie jak na treści promocyjne zamieszczane w gazetach. Tablice LED to powiew świeżości.

Szacuje się, że polski rynek reklamy jest wart niemal 13 miliardów złotych. Firmy, które walczą o klienta, szukają coraz to nowych metod, by zachęcić go do zwrócenia uwagi na ich produkty czy usługi. Tablice LED to opcja, którą warto rozważyć zarówno w obiektach komercyjnych, np. w galeriach handlowych, jak i na zewnątrz, przy często uczęszczanych deptakach czy nieopodal wejścia lub parkingu.

Pewnego rodzaju niszą, gdzie tablice przemysłowe LED mają się więcej niż dobrze, są hurtownie produktów z materiałów przetworzonych oraz punkty sprzedające węgiel opałowy. Bardzo trudno o lepszy nośnik informacji, dzięki któremu szybko będzie można podzielić się z zainteresowanymi cenami, ale i dostępnością np. ekogroszku lub innych rodzajów węgla.

Pamiętaj, że możesz też połączyć funkcję reklamową z informacyjną. W obrębie tablicy możesz umieścić np. dane o liczbie wolnych miejsc parkingowych, trwających promocjach lub o zmianach godzin pracy firmy. Możliwości są niemal nieograniczone i zdecydowanie warto z nich skorzystać!

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Piła: Wystawa|Historia Piły w zbiorach kolekcjonerów
Następny artykułChce być następcą Smarducha. Jest pierwszy kandydat na wójta gminy Nowy Targ