A A+ A++

Niedzielny sms dotyczący ceny tych owoców, jako dość nietypowa reklama, zaskoczył klientów. Jest elementem walki obu sieci o klienta.

Nowa akcja promocyjna Biedronki wywołała w sieci zaskoczenie i mnóstwo komentarzy. Jest nietypowa, bo porównawcza. Biedronka poszła na całość, bo jakiś czas temu Lidl pokazywał w reklamach, że jego koszyk zakupowy jest najtańszy.

SMS-y od Biedronki przychodziły do uczestników programu lojalnościowego sieci w niedzielę wieczorem. Dotyczyły promocji poniedziałkowej mandarynek. Dodatkowo sieć podała, że na ofertę można się załapać bez aplikacji

Jan Kołodyński menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka powiedział dla portalu eska.pl, że sieć podejmuje rozmaite działania w celu informowania klientów o cenach najważniejszych produktów, “w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów”. Ddał, że sięć jest zdeterminowana, by w praktyce realizować hasło „Codziennie niskie ceny”. Jak wiemy sieć konkurencyjna promuje się hasłem “Lidl jest tani”.

Na terenie powiatu chrzanowskiego są trzy Lidle i 13 Biedronek.

Lidl to sieć niemiecka. Jej piewsze hurownie powstały w 1930 r. w Polsce obecna od 2002 r. Ma 800 sklepów.

Biedronka jest siecią portugalską. W Polsce jest od 1995 roku. Ma 3,5 tys. sklepów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSebastian Szabłowski wypożyczony do Unii Solec Kujawski
Następny artykułKomisarz Lew w przedszkolu, czyli policja dba o świadomość najmłodszych