Niedzielny sms dotyczący ceny tych owoców, jako dość nietypowa reklama, zaskoczył klientów. Jest elementem walki obu sieci o klienta.
Nowa akcja promocyjna Biedronki wywołała w sieci zaskoczenie i mnóstwo komentarzy. Jest nietypowa, bo porównawcza. Biedronka poszła na całość, bo jakiś czas temu Lidl pokazywał w reklamach, że jego koszyk zakupowy jest najtańszy.
SMS-y od Biedronki przychodziły do uczestników programu lojalnościowego sieci w niedzielę wieczorem. Dotyczyły promocji poniedziałkowej mandarynek. Dodatkowo sieć podała, że na ofertę można się załapać bez aplikacji
Jan Kołodyński menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka powiedział dla portalu eska.pl, że sieć podejmuje rozmaite działania w celu informowania klientów o cenach najważniejszych produktów, “w tym rzetelnie je porównując z cenami u naszych konkurentów”. Ddał, że sięć jest zdeterminowana, by w praktyce realizować hasło „Codziennie niskie ceny”. Jak wiemy sieć konkurencyjna promuje się hasłem “Lidl jest tani”.
Na terenie powiatu chrzanowskiego są trzy Lidle i 13 Biedronek.
Lidl to sieć niemiecka. Jej piewsze hurownie powstały w 1930 r. w Polsce obecna od 2002 r. Ma 800 sklepów.
Biedronka jest siecią portugalską. W Polsce jest od 1995 roku. Ma 3,5 tys. sklepów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS