A A+ A++

Pacjenci, którzy próbują się zarejestrować do przychodni specjalistycznych, skarżą się, że nie można tego zrobić ani przez internet, ani telefonicznie. – Rozłączyłem się po 44 minutach oczekiwania. Cały czas słyszałem: “jesteś pierwszy w kolejce”.

Pan Sławomir opisał nam próby zarejestrowania się do lekarza przyjmującego w poradni specjalistycznej w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 2 w Rzeszowie. Ponieważ od początku roku nie działa Podkarpacki System Informacji Medycznej, nie można rejestrować się za jego pośrednictwem.

“Rejestracja telefoniczna to gehenna dla pacjentów” – napisał pan Sławomir. Dlaczego? Zadzwonił pod numer 459 595 985, podany na stronie internetowej szpitala, i blisko godzinę oczekiwał w kolejce na połączenie z rejestratorką. Bezskutecznie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPogrzeb dzieci zmarłych przed narodzeniem w Bydgoszczy. Kuria wyznaczyła datę
Następny artykułSpirala konfliktów. Co nas do siebie zbliża, a co oddala?