A A+ A++

Okazuje się, że powodem przesunięcia premiery Cyberpunka 2077 ma być problem z działaniem gry na Xbox One. Pomagać CD Projekt Red w wykonaniu udanej konwersji gry na tę platformę mają trzy inne studia.

Według informacji portalu “PolskiGamedev.pl” premiera Cyberpunka została opóźniona przez to, że gra na Xbox One działa “ekstremalnie niesatysfakcjonująco.

Redom przy pracy nad xboxową wersją mają pomagać trzy inne studia posiadające doświadczenie w konwersjach i optymalizacjach. Jednym z nich jest na pewno QLOC, którego udział według informacji “PolskiGamedev.pl” mają potwierdzać “trzy godne zaufania źródła”. QLOC, która wcześniej wykonała m.in. pecetowy port Mortal Kombat 11, ma pomagać Redom nie tylko przy testach, ale tworzyć również assety i wspierać ich w zakresie developmentu.

Kolejnym studiem mającym być zaangażowanym w pomoc jest Crunching Koals, warszawskie studio tworzące własne gry (np. MouseCraft) i wykonujące porty produkcji innych firm (np. This War of Mine, Beat Cop).

Trzecim potwierdzonym studiem ma być Testronic.

Źródło: PolskiGamedev.pl

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Trauma psychiczna”. RPD: Podważenie wyboru sędziów groźne dla praw dzieci
Następny artykuł14.02.2020. PIĄTEK. WALENTYNKI. KIELECKI TEATR TAŃCA