W ocenie Emitenta przekazywanie informacji w powyższym zakresie za okresy kwartalne zapewni inwestorom większą porównywalność danych z uwzględnieniem wpływu sezonowości, a przez to pełniejszy i bardziej rzetelny obraz trendów sprzedaży gastronomicznej realizowanej przez sieć zarządzaną przez GK Emitenta.
Wobec powyższego Sfinks zamierza opublikować informacje o sprzedaży zrealizowanej w pierwszym kwartale 2024 w miesiącu kwietniu.
Emitent przypomina, że sprzedaż gastronomiczna w lokalach działających pod markami należącymi do Grupy Sfinks jest sumą sprzedaży realizowanej przez restauracje własne i franczyzowe (z wyłączeniem sieci Piwiarnia).
Sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach własnych stanowi przychód Grupy, natomiast sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach franczyzowych stanowi przychód franczyzobiorców, od których pobierana jest opłata franczyzowa. Poziom sprzedaży gastronomicznej jest jednym ze wskaźników bieżącego postrzegania sytuacji Spółki, jednak nie może być jedyną podstawą do oceny sytuacji ekonomicznej Spółki. Szczegółowe dane finansowe dotyczące działalności Emitenta i jego Grupy Kapitałowej w poszczególnych okresach sprawozdawczych będą przekazywane do publicznej wiadomości w trybie właściwych raportów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS