Lubiński Urząd Skarbowy został objęty pilotażem nowej infolinii – wspólnej dla wszystkich dolnośląskich placówek administracji skarbowej. Testy potrwają do 29 marca.
Dolnośląska infolinia Krajowej Administracji Skarbowej działa pod numerem 22 460 59 93. Przez najbliższe trzy miesiące zamiast połączenia się z centralą lokalnego urzędu interesanci automatycznie trafią pod nowy numer.
– Przetestujemy dwa typu połączeń: standardowe oraz z potwierdzeniem tożsamości. Jeśli dzwoniący potwierdzi swoją tożsamość telePINem, konsultanci z urzędów skarbowych będą mogli udzielić mu bardziej spersonalizowanej informacji – informuje Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek,
rzeczniczka prasowa Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu. – To kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług – zapewnia.
Uzyskanie telePIN-u do potwierdzania tożsamości w kontaktach z KAS jest możliwe w serwisie e-Urząd Skarbowy (dostępnym TUTAJ). Obywatele, którzy takiego kodu jeszcze nie mają, na nowej infolinii uzyskają jedynie ogólną informację podatkowo-celną lub będą mogli zarezerwować termin wizyty w swoim urzędzie skarbowym.
Posiadacze telePIN-u załatwią więcej: otrzymają także informacje w swoich indywidualnych sprawach i będą mogli porozmawiać o swoich rozliczeniach z fiskusem.
– Test nowego modelu komunikacji telefonicznej ma za zadanie dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w zakresie obsługi telefonicznej – dodaje rzeczniczka wrocławskiej Izby Skarbowej.
Koszt połączenia z infolinią jest taki sam jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Identyczny pilotaż KAS przeprowadzi na terenie województwa opolskiego i łódzkiego.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS