A A+ A++

Do konkursu z całej Polski nadesłano 166 propozycji. Specjalnie na tę okazję powołana komisja wybrała 3 z nich. W jej składzie znaleźli się artyści-plastycy, przedstawiciele PTTK w Kruszwicy, Stowarzyszenia Twórców Lokalnych, rady miejskiej oraz dwoje urzędnicy. 

– Członkowie komisji ocenili walory artystyczne projektów tj. pomysł, komunikatywność, wyrazistość, czytelność, estetykę, oryginalność, a także wywołanie pozytywnych skojarzeń. Ocenili również walory graficzne oraz użytkowe zgłoszonych prac, tj. możliwość edycji w różnych zastosowaniach i sytuacjach ekspozycyjnych – informują organizatorzy konkursu.

7 lutego na Facebooku ruszy głosowanie. Jego wyniki będą ważnym elementem przy podjęciu ostatecznej decyzji. Zasady głosowania i opisy projektów mamy poznać 6 lutego.

– Logo promocyjne nie zastąpi herbu lecz będzie funkcjonować obok niego. Logo nie jest koniecznością, ale szansą na przedstawienie gminy poprzez łatwo zauważalny i zapamiętywany symbol – dodają urzędnicy.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułFrom Software to najważniejsze studio ubiegłego dziesięciolecia
Następny artykułGirlhood – Recenzja filmu Małe kobietki (2019)