A A+ A++

Carsalon.pl, platforma zakupu samochodów w Internecie ruszyła po 5 miesiącach testów i planuje pozyskać do końca roku 800000 odwiedzających oraz 60000 zarejestrowanych użytkowników.

Tak ambitne plany mają zostać zrealizowane dzięki wsparciu inwestorów instytucjonalnych oraz prywatnych. Obecnie Zarząd prowadzi rozmowy z funduszami inwestycyjnymi i osobami prywatnymi. Celem jest pozyskanie do 10 mln zł na inwestycje w dalszy rozwój technologiczny. „W roku 2020 planowane jest wdrożenie wielu nowych funkcjonalności aplikacji zarówno dla klientów jak i dealerów” – podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.

Zdaniem władz spółki, Carsalon.pl jest obecnie jedyną platformą, która łączy klientów zainteresowanych kupnem samochodu z bezpiecznego źródła z autoryzowanymi dealerami na terenie całej Polski. Firma podpisała umowy z 80 salonami dealerskimi w kraju takich marek jak m.in. BMW, Mercedes, Audi, Fiat czy Toyota. Do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 400.

Przewagą platformy jest szybki i prosty proces odpowiedzi na pytanie klientów i przedstawienie oferty. Po tym, jak klient konfiguruje swój wymarzony samochód, dokładna specyfikacja trafia do współpracujących z Carsalon.pl dealerów. Cały kontakt odbywa się za pośrednictwem platformy, a wysyłanie ofert jest maksymalnie zautomatyzowane.

Istotny jest czas odpowiedzi, tak aby oferty trafiały do klientów najpóźniej w godzinę od złożonego zapytania. „Po godzinie, dwóch od zapytania ofertowego klient zupełnie traci zainteresowanie danym produktem, dlatego stawiamy na szybkość i rzetelność pracy sprzedawców. W Internecie nie ma czasu na zwłokę” – mówi Michał Słomkowski, prezes Zarządu Carsalon.pl.

Platforma daje również korzyści dla dealerów: pozwala dealerowi na promocję swojej firmy, zwiększenie zasięgu i świadomości wśród konsumentów, a nie tylko rozpowszechnianie danej marki samochodów. „Dealerzy otrzymują niezależne rozwiązanie – platformę online, która dodatkowo promuje ich logotyp” – dodaje Michał Słomkowski.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWystawienie faktury łącznie z wydrukowaniem paragonu fiskalnego bez NIP nabywcy
Następny artykułPOLENERGIA SA (3/2020) TERMINY PUBLIKACJI RAPORTÓW OKRESOWYCH W 2020 ROKU ORAZ INFORMACJA O PRZEKAZYWANIU RAPORTÓW SKONSOLIDOWANYCH