A A+ A++

Most na Narwi w ciągu drogi S61 ma mieć ponad 1200 metrów długości. Przy budowie najnowszej przeprawy wykorzystywane są trzy metody budowy. Od strony Jednaczewa układanie odbywa się metodą nasuwania podłużnego. Na przyczółku za wałem przeciwpowodziowym budowane są przęsła, które przy pomocy siłowników hydraulicznych nasuwane są na podpory. Na obecną chwilę na 8 podporach leży już jedna nitka. Awanbek, czyli metalowy dziób montażowy idący jako pierwszy,  spoczywa już na dziewiątej podporze, a przed nim jeszcze 6. 

Nad Narwią i starym zakolem most powstaje metodą nawisową. Na załączonych zdjęciach widać wysokie konstrukcjev podpór i zainstalowane wózki formowania nawisowego. Po północnej stronie rzeki, przeprawa budowana jest metoda klasyczną, na zdjęciach to gąszcz rusztowań.

Harmonogram robót zakłada udostępnienie do ruchu jednej nitki obwodnicy Łomży w połowie przyszłego roku. 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWasze choinki zachwycają [FOTO]
Następny artykułUwaga, w Boże Narodzenie będzie wietrznie!