Tunel prowadzący piłkarzy na murawę Suzuki Areny wygląda już zupełnie inaczej niż w ostatnich latach. Prezent obchodzącej 50-lecie Korony sprawił jeden z głównych sponsorów klubu, a decyzja o wyglądzie należała do kibiców.
– STS jako zaangażowany sponsor po raz kolejny wyszedł poza ramy umowy, tworząc coś, czego beneficjentem jest nie tylko sam klub, lecz także cała społeczność kibicowska. To ważne tym bardziej, że udało się nam to zrobić w tak ważnym roku – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.
To właśnie ta firma stanęła za modernizacją tunelu dla piłkarzy Korony. O tym, jak będzie wyglądał, decydowali kibice, głosując na jeden z trzech projektów. Wzięło w nim udział ponad 3,5 tys. fanów, a zwycięski otrzymał 1760 głosów.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS