A A+ A++

Toyota broni zwycięstwa w Dakarze, ale jeszcze przed startem straciła niemały atut w osobach Nassera Al-Attiyaha i Mathieu Baumela. Ci postawili na Huntera ze stajni Prodrive, a dwanaście miesięcy później staną się reprezentantami Dacii.

Czytaj również:

TGR już kilka tygodni temu przedstawił część składu na Dakar. W środę poinformowano o wszystkich załogach wyposażonych w poprawionego GR DKR Hiluxa.

Główne nadzieje Toyota wiąże z Lucasem Moreasem i Armandem Monleonem oraz Sethem Quintero i Dennisem Zenzem. Obie te załogi po Dakarze kontynuować będą rywalizację w World Rally-Raid Championship.

W składzie na legendarny maraton nie mogło zabraknąć Giniela de Villiersa, pilotowanego przez Dennisa Murphy’ego. Dwa pozostałe Hiluxy trafią w ręce dakarowych debiutantów z RPA: Saooda Variawy, pilotowanego przez Francoisa Cazaleta, oraz Guya Botterilla, którego nawigować będzie Brett Cummings. De Villiers, Variawa i Botterill po Dakarze skoncentrują się na walce w południowoafrykańskich rozgrywkach South African Rally-Raid Series.

GR DKR Hilux EVO T1U jest od swojego poprzednika szerszy o 10 cm. Przy pracach rozwojowych szczególną uwagę poświęcono zawieszeniu. Z kolei zmiana położenia modułu klimatyzacji ma zapewnić lepszą wydajność. Aby zachować spójność z rajdowym GR Yarisem Rally1 oraz uczestniczącym w World Endurance Championship GR010 Hybrid również i Hilux otrzymał czarne szaty.

Czytaj również:

Ostatnie szlify dokonane zostały podczas sesji testowych na pustyniach: Kalahari i Namib.

Czytaj również:

Photo by: Toyota

Toyota Gazoo Racing DKR Hilux EVO T1U

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAkcja Szlachetna Paczka
Następny artykułPodsumowanie projektu Family Spot