A A+ A++

Niedawno ruszyła nowa kampania reklamowa marki ORLEN. Koncern chce pokazać, jak bardzo zmienił się w przeciągu ostatnich lat. Dowodem na ogromną przemianę mają być przejęcia oraz strategiczne decyzje, którymi ORLEN się chwali.

fot. screen YT

Kampania jest prowadzona pod hasłem „ORLEN dla Polski”. Można się z nią zetknąć zarówno w internecie, jak i telewizji czy outdoorze. Jej emisja potrwa do końca stycznia 2024 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Heart&Brain, natomiast za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Sigma Bis.

Co przedstawia spot?

Spot przedstawia Pana Marka – inżyniera z 30-letnim stażem pracy w ORLENIE oraz jego rodzinę. Doświadczony pracownik opowiada swoim wnukom, jak przez dziesięciolecia zmieniała się firma, w której spędził ogromną część życia zawodowego.

Dumny z pracy w ORLENIE emerytowany mężczyzna, otwiera pudełko z zabawką, którą okazuje się być samochód ciężarowy z logiem marki. Kiedy zaczyna opowiadać wnukom swoją historię, spot przenosi nas do czasów młodości pana Marka. Wspomnienie z przeszłości pokazuje dawne logo CP-Nu. W tamtych czasach, bohater spotu był pracownikiem biurowym, szczęśliwie żonatym. Jego druga połówka rzekła, że „ich życie ma piękny zapach paliw”. 

Pan Marek stwierdził wówczas, że „ORLEN ma większy potencjał”. Później, na dowód jego tezy, ukazują są kolejne sceny, w których pojawiają się nowoczesne technologie, jak m.in. rafinerie, wiatraki czy flota gazowców. W spocie podkreślono, że przynoszą one gospodarce krajowej ogromne korzyści, a kolejną udaną inwestycją będzie elektrownia atomowa.

Mapa inwestycji

fot. screen ORLENU

Na oficjalnej stronie ORLENU znajduje się mapa Europy Zachodniej i Środkowo-Wschodniej, na której znajdują się punkty z inwestycjami spółki. Koncern chwali się inwestycjami w zakresie transportu morskiego, energii słonecznej czy alternatywnego tankowania. Na zielono zaznaczone są zrealizowane projekty, a na niebiesko projekty będące w trakcie realizacji.

Na 79 dni przed Ceremonią Otwarcia, Igrzyska Europejskie Kraków – Małopolska 2023 zyskały strategiczne wsparcie. Sponsorem generalnym imprezy został ORLEN.

Zdaniem Daniela Obajtka działania ORLENU znacząco wykraczają poza sektor naftowy, co wymaga nadania koncernowi nowej nazwy. Zmiany mogą nastąpić jeszcze w tym roku.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Sejmie doszło wręcz do rękoczynów! (VIDEO)
Następny artykułArtykuły fikcyjnych autorów w „Sports Illustrated”, czyli o tym jak nie korzystać z technologii AI