A A+ A++

Monster Energy podpisało wieloletni kontrakt z McLarenem. Na jego mocy charakterystyczny logotyp „M” znajdzie się na kaskach, kombinezonach, czapkach i butelkach napojów (wcześniej oznaczanych logo Coca-Coli), reprezentantów zespołu, Lando Norrisa i Oscara Piastriego. Porozumienie wchodzi w życie od sezonu 2024.

Dyrektor zarządzający McLaren Racing, Zak Brown, wykorzystując swoje ogromne doświadczenie w sektorze biznesowym i marketingowym, pozyskał już szereg dużych sponsorów dla brytyjskiej ekipy, takich jak Google, Dell i British American Tobacco (Velo). Pomógł w tym znaczny wzrost popularności Formuły 1 dzięki serialowi Netflixa „Drive to Survive”. Podpisanie umowy z Monster Energy jest jednak szczególnie istotne, ponieważ firma rozstaje się tym samym z Mercedesem po czternastoletniej kooperacji.

W przypadku niemieckiej stajni, logotyp producenta napojów energetycznych widniał na kasku i kołnierzu kombinezonu Lewisa Hamiltona, podobnie jak w przypadku jego partnerów Nico Rosberga, Valtteriego Bottasa i George’a Russella.

Hamilton posiada do tego własne porozumienie z Monsterem i współpraca ta będzie kontynuowana mimo, że firmy nie będzie już pośród partnerów stajni z Brackley.

Rodney Sacks, szef firmy Monster Energy, powiedział: – Chcielibyśmy wyrazić nasze szczere podziękowania dla zespołu F1 Mercedesa, a w szczególności dla Toto Wolffa, za partnerstwo, które trwało ponad dekadę i doprowadziło do osiągnięcia niezwykłych sukcesów. Życzymy ekipie powodzenia w nadchodzących mistrzostwach.

– Monster Energy z dumą rozpoczyna nowy rozdział swojej przygody w F1 z zespołem McLaren Racing. Monster skupia się na promowaniu sportowców poprzez odważne pomysły i tworzenie niesamowitej treści, więc nie możemy się doczekać, aby wspólnie z Lando i Oscarem zrealizować wiele ekscytujących programów i ścigać się razem od 2024 roku – dodał.

– Jesteśmy zachwyceni, że od przyszłego sezonu dołączy do nas kultowa marka Monster Energy – przekazał Brown. – Monster skupia się na celebracji sportowców poprzez odważne pomysły i tworzenie niesamowitej treści, więc nie możemy się doczekać, aby znaleźć nowe sposoby angażowania naszych fanów i zapewnienia im rozrywki.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKARY ADMINISTRACYJNE! Obowiązek rejestracji każdego pojazdu oraz obowiązek zawiadomienia o zbyciu pojazdu od dnia 1 stycznia 2024 r.
Następny artykułInformacja dla przedsiębiorców wykonujących przewóz osób samochodem osobowym lub pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą