A A+ A++

U fryzjera, mechanika, w pralni… czyli jak skutecznie reklamować usługi. Jakie masz prawa, gdy usługa nie została zrealizowana lub jej efekt nie jest satysfakcjonujący? Dowiedz się podczas webinaru.

Z Rafałem Szybą, prawnikiem, porozmawia Grzegorz Romanow.

Webinar odbędzie się w środę, 22 listopada, o godz. 13:00.

Link do spotkania: infoliniakonsumencka.pl/live/.

Transmisja również na kanale Fundacji ProPublika na YouTube.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUM Bytom: Uwaga kierowcy i piesi! Marznące opady deszczu i silny wiatr 22/11/2023
Następny artykułUM Bytom: Ogłoszenie Wydziały Architektury 20/11/2023