A A+ A++

Kobieca przedsiębiorczość to nieodłączny element DNA marki Veuve Clicquot, i to już od 1805 roku, kiedy to po śmierci męża Madame Barbe-Nicole przejęła stery domu szampańskiego. W czasach gdy kobiety miały ograniczone prawa i możliwości, Madame Clicquot, nieustannie stawiając czoła trudnościom, wprowadziła innowacje i przejawiała kreatywność w branży szampańskiej. Jej osiągnięcia obejmują m.in. wynalezienie stołów do leżakowania butelek oraz produkcję szampańskich win rocznikowych. To wyjątkowe dziedzictwo jest źródłem inspiracji dla domu szampańskiego Veuve Clicquot, który podąża ścieżką wyznaczoną przez swoją założycielkę, wspierając i doceniając przedsiębiorcze kobiety.

Zaangażowanie marki w promowanie przedsiębiorczości kobiet sięga 1972 roku, kiedy wprowadzono program Bold. Projekt ma na celu zwiększenie integracji, wpływu i widoczności przedsiębiorczych kobiet. Składa się z różnych elementów, takich jak nagrody Bold Woman Award, przeprowadzane co kilka lat badania i raporty dotyczące przedsiębiorczości kobiet oraz cykl spotkań Bold Conversations.

– Do Polski program Bold zdecydowaliśmy się wprowadzić w ubiegłym roku. Coraz więcej kobiet aktywnie działa w świecie biznesu czy angażuje się w życie społeczne i gospodarcze. Wiele z nich podejmuje wyzwanie związane z rozwojem swoich projektów i odnosi sukces, zarówno na skalę lokalną, jak i globalną. Naszym celem jest tworzenie platformy i przestrzeni do dyskusji dla wyróżniających się kobiet z biznesu, k … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPompy ciepła kontra reszta świata. Dlaczego są najlepszym rozwiązaniem?
Następny artykułJohn Lewis prezentuje reklamę świąteczną pokazującą przyjaźń małego chłopca z… drapieżną rośliną