Na każde zgłoszenie wysłane za pośrednictwem aplikacji “Lepsza Częstochowa” otrzymamy później odpowiedź, jak problem został rozwiązany. Pomysł świetny, ale jest też niedosyt: “apka” mogłaby mieć znacznie więcej opcji i być wygodną pomocą dla mieszkańców także w innych dziedzinach życia miejskiego, jak np. komunikacja czy kultura.
Opinie publikowane w naszym serwisie wyrażają poglądy osób piszących i nie muszą odzwierciedlać stanowiska redakcji
Sama nazwa aplikacji w zasadzie mówi o niej wszystko. “Lepsza Częstochowa” ma sprawić, że w mieście będzie lepiej, porządniej. – Pojawiają się zdarzenia i sytuacje, które muszą zostać szybko zgłoszone miejskim służbom, czy to ze względu na bezpieczeństwo, czy na komfort życia mieszkańców. Chcemy dać taką możliwość poprzez aplikację, dzięki której informacje o problemie lub usterce, którą napotkamy np. podczas codziennej drogi do pracy czy sklepu, w prosty sposób przekażemy odpowiedzialnej jednostce – mówi prezydent Krzysztof Matyjaszczyk.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS