W branży reklamowej podstawowym klejem w 99% jest klej akrylowy: na bazie wody (akrylowo-wodny) lub rozpuszczalnika (akrylowo-rozpuszczalnikowy). Jest to klej typu PSA, czyli czuły na docisk (na połączenie wpływa: siła docisku / temperatura / czas).
Zapewne spotkałeś się z problemami aplikacyjnymi przy aplikacji naklejek samoprzylepnych z klejem, np. przy dekoracji sklepu. Znasz takie sytuacje:
- bąble powietrzne pod folią,
- zmarszczki i zgnioty na folii,
- pozostałe resztki kleju na powierzchni,
- uszkodzenia powierzchni,
- nieprzyjemny zapach przy czyszczeniu,
- duże koszty i problemy z koordynacją ekip aplikacyjnych?
Folie adhezyjne to doskonałe rozwiązania dla aplikacji krótkookresowych, gdy chcesz uniknąć trudów związanych z materiałami samoprzylepnymi z klejem. Łatwa aplikacja i demontaż bez potrzeby korzystania z usług profesjonalistów:
- łatwe do aplikacji i jeszcze łatwiejsze do usunięcia,
- nie pozostawiają kleju i nie uszkadzają powierzchni,
- mają możliwość wielokrotnego użytku i zmiany miejsca aplikacji,
- z reguły nie zawierają PCW i są przyjazne dla środowiska, w 100% nadają się do recyklingu.
Materiały te dzielimy na:
- folie elektrostatyczne,
- folie oparte na migracji plastyfikatorów,
- folie z warstwą silikonu,
- folie z mikro-ssawkami,
- folie z ssawkami.
Pamiętaj, że folie adhezyjne są przede wszystkim przeznaczone do aplikacji wewnątrz pomieszczeń, na gładkich i płaskich powierzchniach. Przed aplikacją folii adhezyjnych należy również przygotować powierzchnię na której będzie się umieszczać naklejkę, czyli wyczyścić i odtłuścić miejsce, na którym nakleimy naklejki.
Masz więcej pytań? Zgłoś się do swojego opiekuna w Integart.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS