A A+ A++


Od poniedziałku 13 listopada zamknięte dla ruchu zostają odcinki ul. Kolejowej oraz ul. Mickiewicza – poinformował Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu. Wiąże się to z prowadzoną przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przebudową linii kolejowej nr 104. Na ul. Kolejowej, gdzie powstanie m.in. wiadukt a jezdnia będzie obniżona, zastępcza organizacja ruchu obowiązywać będzie około 2 lata.

Jak podaje MZD, ul. Kolejowa zostanie zamknięta dla ruchu samochodowego ale ruch pieszych zostanie zachowany. Dla ruchu samochodowego i pieszego zamknięte zostanie skrzyżowanie ulic Asnyka z Zieloną.

Przy ul. Kolejowej, w okolicy posesji nr 54 zostanie zlokalizowany dodatkowy przystanek dla autobusów MPK.

– Objazdy zostaną poprowadzone następującymi ulicami: Sienkiewicza, Zygmuntowską, Kunegundy, Węgierską, Grunwaldzką, Zieloną oraz Wyspiańskiego, 29 Listopada, Nawojowską. Dojazd do posesji będzie możliwy – informuje Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu.

Również od poniedziałku 13 listopada zamknięty dla ruchu samochodowego będzie początkowy odcinek ul. Mickiewicza, gdzie PKP-PLK zaplanowało przebudowę torów i przejazdu kolejowego. Ruch pieszych zostanie utrzymany.

Nie będzie można wjeżdżać ani spacerować ul. Lenartowicza. Dojście do Stadionu Międzyszkolnego im. Romana Stramki możliwe będzie wyłącznie od strony ul. Kościuszki.

Jak podaje MZD, sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniu ul. Mickiewicza i ul. Jagiellońskiej zostanie załączona w trybie ostrzegawczym (światło żółte pulsujące).

Objazdy zostaną poprowadzone następującymi ulicami: Żeglarską, Kościuszki, Jagiellońską, Kunegundy, Węgierską, Radziecką.

MZD informuje, że zastępcza organizacja ruchu obowiązywać będzie przez około 2 miesiące.

Prace w Nowym Sączu wykonywane są w związku z kompleksowym remontem kilkunastokilometrowego odcinka linii 104 między Nowym Sączem a Klęczanami w ramach modernizacji szlaku do Chabówki. Tylko na terenie Nowego Sącza zostaną wymienione wymienią tory i trakcja, powstanie most kolejowy na Dunajcu, cztery wiadukty, nowe odcinki ulic i chodników. Generalnym wykonawcą wartych 960 mln zł prac jest Torpol S.A.

Więcej informacji o inwestycji PKP-PLK znajdziecie m.in. tutaj: Największa inwestycja kolejowo-drogowa w historii miasta zaczyna się od rozbiórek

(JO)

Reklama

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTradycyjna Droga Krzyżowa w obozie zagłady Auschwitz-Birkenau
Następny artykułZ kombatantami o Niepodległej