A A+ A++

Aplikacja Duolingo postanowiła w kreatywny sposób zachęcić swoich użytkowników do systematycznej nauki języków obcych – w momencie, gdy zapomnimy o ćwiczeniach, logo platformy dosłownie topnieje.

Duolingo to popularna platforma do nauki języków obcych. Niedawno użytkownicy aplikacji mogli zauważyć najnowszą aktualizację, która… w niestandardowy sposób zachęca do regularnego powtarzania nowych słówek.

Otóż, w momencie gdy dana osoba długo nie korzysta z platformy, jej charakterystyczne logo, na którym widzimy zielonego ptaszka, dosłownie topnieje. Aktualizacja została już zauważona przez wielu internatów, zaś Duolingo oficjalnie potwierdziło ją na swoim profilu na Twitterze.

To nie pierwszy raz, kiedy Duolingo „bawiło się” swoim logo, w celu zachęcenia użytkowników do systematycznej nauki. Kilka miesięcy temu słynny ptaszek przebrał się za Mona Lisę.

źródło: www.reddit.com/r/duolingo/comments/16eii8o/what_is_this/?rdt=39926

W ubiegłorocznej kampanii Duolingo pokazało, że pomyłki w tłumaczeniu obcojęzycznych fraz to niedocenieni bohaterowie nauki języków obcych. W jej ramach platforma otworzyła wystawę poświęconą… najciekawszym błędom.

Aplikacja do nauki języków obcych postawiła sobie za cel „wyłapanie” i naprawienie żenujących tatuaży z błędnie przetłumaczonymi wyrazami, które całkowicie zmieniają znaczenie cytatów.

zdjęcie główne: screen z Twittera @meglzt

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSportowe wątpliwości. Jak je rozstrzygnąć?
Następny artykułI Grodziska Seniorada – międzypokoleniowy dzień integracji i aktywizacji