Akcje przywoławcze w markach samochodowych to dzisiaj rutyna. Nie tygodnia żeby któryś z producentów nie ogłosił przywołania klientów z ich samochodami do salonu w celu sprawdzenia,naprawy czy wymiany któregoś z elementów auta. Proces akcji przywoławczych odbywa się zazwyczaj w ten sposób, że po wykryciu problemu producent lub importer komunikuje się z właścicielami aut, ale dodatkowo informuje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o zaistniałym problemie. UOKiK publikuje na swoich stronach odpowiednią informację i zawiadamia posiadaczy feralnych aut.
Czytaj więcej
Dwie akcje przywoławcze dotyczą w sumie 23 egzemplarzy aut
Tak jest i w tym przypadku. Stellantis Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że samochody marki Peugeot 208 wyposażonych w silnik EB2FA (1,2 l PureTech, 83 KM) może wystąpić niezgodność z normą emisji. Poziom węglowodorów (HC) może przekroczyć dopuszczane limity. Istnieje konieczność zgłoszenia się do autoryzowanych serwisów w celu wymiany przewodu paliwowego. Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 18 pojazdów.
Peugeot 308
W tym samym czasie Stellantis … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS