A A+ A++

Kampania Toruń Travel zrealizowana przez Lokalną Organizację Turystyczną Toruń znalazła się wśród najlepszych projektów promujących polskie produkty turystyczne!

W czasie uroczystego otwarcia Targów Tour-Salon Lokalna Organizacja Turystyczna w Toruniu otrzymała wyróżnienie w konkursie Róża Regionów za najlepszy projekt promujący polskie produkty turystyczne. – Nagrodę otrzymaliśmy za kampanię promocyjną Toruń Travel. Nagroda jest efektem współpracy wielu podmiotów skupionych w Lokalnej Organizacji Turystycznej w Toruniu – podkreśla Ryszard Kruk, prezes zarządu LOT Toruń.

Toruń jako Polskie Marki Turystyczne Lokalna Organizacja Turystyczna prezentowała w tym roku m.in. w serii filmów. Podziękowania za to wspólne przedsięwzięcie LOT kieruje do: Muzeum Okręgowego w Toruniu, Muzeum Twierdzy Toruń, Muzeum Piśmiennictwa i Drukarstwa w Grębocinie, Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu, Muzeum Etnograficznego im. Marii Znamierowskiej-Prüfferowej w Toruniu, Muzeum Witraży “Nisza”, Toruńskich Flisaków, Nasuta Copernicus, Hotelu Karczma Spichrz, Mercure Toruń Centrum, Hotelu Eter, Restauracji Esencja, Copernicus Toruń Hotel, Restauracji SALT, Toruń Hotel 1231.

Nagrodę z rąk Jagody Walczak – Dyrektorki Wiadomości Turystycznych i miesięcznika branży spotkań MICE Poland w imieniu LOT Toruń odebrał Prezes Zarządu Ryszard Kruk.

Link do strony z filmikami LOT Toruń: https://www.youtube.com/@lottorun3026

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSzef kazał kontynuować jazdę niesprawną ciężarówką.
Następny artykułVIII Powiatowa Kampania Pomarańczowej Wstążki 19 dni przeciwko przemocy i krzywdzeniu dzieci i młodzieży