„W Polsce jest prawie 400 tys. osób cierpiących na epilepsję” – to zdanie moglibyśmy usłyszeć w niejednej kampanii społecznej. Jednak ta przygotowana przez Angelini Pharma Polska jest inna. I właśnie dlatego przyciąga!
fot. Facebook
W ostatnich dniach października na koncie Angelini Pharma Polska w mediach społecznościowych pojawiło się video, którego tematyka dotyczy padaczki. W krótkim, niespełna 1,5-minutowym filmie, jest wszystko, co potrzebne:
Źródło: Facebook
Kampania zorganizowana przez Fundację Epi-Bohater i Angelini Pharma Polska, a także portalem Onet.pl (partner medialny), ma na celu uświadomienie częstotliwości występowania epilepsji w społeczeństwie, ale także przekonanie odbiorców, że choroba ta nie musi oznaczać wykluczenia.
Akcja pt. „Padaczka? I co z tego?” jest kontynuacją działań pod hasłem „Nie jesteś sama. Nie jesteś sam”, mającej na celu budowanie świadomości na temat epilepsji oraz zapobieganie stygmatyzacji osób chorych.
Więcej informacji na temat akcji można znaleźć pod adresem: www.padaczka.co/.
Pierwsza w Polsce platforma wsparcia zdrowia psychicznego pozyskała nowego klienta korporacyjnego. Na współpracę z Helping Hand, i tym samym na poszerzenie zakresu benefitów pozapłacowych dla swoich pracowników, zdecydował się polski oddział firmy Angelini Pharma.
Rzadko zastanawiamy się, jak „wygląda” rzeczywistość – i Internet – z „punktu widzenia” osoby z dysfunkcją wzroku. W większości też nie wiemy, w jaki sposób osoby niewidome pracują z urządzeniami elektronicznymi.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS