A A+ A++

„W Polsce jest prawie 400 tys. osób cierpiących na epilepsję” – to zdanie moglibyśmy usłyszeć w niejednej kampanii społecznej. Jednak ta przygotowana przez Angelini Pharma Polska jest inna. I właśnie dlatego przyciąga!

fot. Facebook

W ostatnich dniach października na koncie Angelini Pharma Polska w mediach społecznościowych pojawiło się video, którego tematyka dotyczy padaczki. W krótkim, niespełna 1,5-minutowym filmie, jest wszystko, co potrzebne:

Źródło: Facebook

Kampania zorganizowana przez Fundację Epi-Bohater Angelini Pharma Polska, a także portalem Onet.pl (partner medialny), ma na celu uświadomienie częstotliwości występowania epilepsji w społeczeństwie, ale także przekonanie odbiorców, że choroba ta nie musi oznaczać wykluczenia.

Akcja  pt. „Padaczka? I co z tego?” jest kontynuacją działań pod hasłem „Nie jesteś sama. Nie jesteś sam”, mającej na celu budowanie świadomości na temat epilepsji oraz zapobieganie stygmatyzacji osób chorych. 

Więcej informacji na temat akcji można znaleźć pod adresem: www.padaczka.co/.

Pierwsza w Polsce platforma wsparcia zdrowia psychicznego pozyskała nowego klienta korporacyjnego. Na współpracę z Helping Hand, i tym samym na poszerzenie zakresu benefitów pozapłacowych dla swoich pracowników, zdecydował się polski oddział firmy Angelini Pharma.

Rzadko zastanawiamy się, jak „wygląda” rzeczywistość – i Internet – z „punktu widzenia” osoby z dysfunkcją wzroku. W większości też nie wiemy, w jaki sposób osoby niewidome pracują z urządzeniami elektronicznymi.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWola Mysłowska. Quad uderzył w drzewo. Nie żyje 21-letni mężczyzna
Następny artykułUczniowie debatowali o etycznej modzie