Jak donoszą media społecznościowe, na polskim rynku sportowym dochodzi właśnie do poważnych zmian. Mowa o sponsorze Polskiego Komitetu Olimpijskiego, którym od 2008 roku była firma 4F. Teraz jej miejsce zajmie międzynarodowy gigant — adidas.
fot. Instagram
O rewolucji informuje na platformie X m.in. Marek Plawgo. Polski płotkarz, sprinter i olimpijczyk zamieścił na swoim koncie krótkie video, w którym wyraźnie widać charakterystyczne logo marki adidas, a także podpis: „Big news. @adidas X @PKOL_pl razem!”
fot. X
Również dziś rano, video pojawiło się również na facebookowym koncie PKOL.
Czy tak poważna zmiana tuż przez zbliżającymi się coraz szybciej igrzyskami olimpijskimi w Paryżu (lipiec — sierpień 2024 r.) wpłynie na wyniki polskich sportowców na francuskich arenach? Jest na to szansa, bowiem współpraca PKOL z firmą adidas gwarantuje olimpijczykom dostęp nie tylko do najmodniejszych strojów, ale również do najnowocześniejszych technologii.
Poza tym adidas i Polski Komitet Olimpijski planują również popularyzację aktywności sportowej wśród dzieci i młodzieży. Z pewnością niebawem rozpoczną się projekty aktywizujące w szkołach w całym kraju.
Źródło: Facebook
Zaznaczając nadejście nowej ery dla marki, w tegorocznej kampanii adidas Originals chce docenić każdego, kto przez lata wybierał produkty z kultową koniczyną. Robi to poprzez wyjątkowe hasło, które stanie się motywem przewodnim adidas Originals na 2023 rok: „We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back.”
Moda to niekończące się inspiracje i zabawa, a dzięki ubraniom sportstyle z kolekcji 4F x LOCAL HEROES pozwolą tworzyć fanom obu marek niebanalne i wyróżniające się stylizacje.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS