Zaczęło się od filmów i seriali, ale popularna platforma streamingowa już jakiś czas temu poszła o krok dalej i wprowadziła do oferty gry. Chodzą słuchy, że do w cyfrowej bibliotece już wkrótce pojawi się również GTA.
Fot. Unsplash
Przygodę z międzynarodowym rynkiem gier Netflix rozpoczął już w 2021 roku, a o pojawieniu się ich gier przystosowanych do telewizorów i PC w Polsce pisaliśmy tutaj. Od tamtego czasu oferta platformy stale się poszerza. Dotychczas nie obejmowała ona żadnego tytułu z serii GTA (Grand Theft Auto), jednak już niebawem ma się to zmienić.
Jeden z najbardziej znanych, a jednocześnie kontrowersyjnych tytułów został wydany przez Rockstar Games w 1997 roku i już od ponad ćwierć wieku zdobywa kolejne rzesze fanów.
GTA na Netflix — będzie czy nie będzie?
Choć informacja o pojawieniu się GTA w netflixowej bibliotece z pewnością ucieszy niejednego gracza, to jednak o planach współpracy platformy z Rockstar Games na ten moment wiadomo niewiele. Pierwsze informacje na ten temat podała nowojorska gazeta The Wall Street Journal. Nie wiadomo też do końca, jaki format miałaby mieć gra na Netflixie i czy mowa o całkiem nowym tytule, czy jednak o przystosowaniu istniejących już części serii do urządzań mobilnych i chmury.
Tak czy tak, dodając do oferty gry, Netflix wydaje się podejmować próby ratowania sytuacji po tym, jak platforma musiała zmierzyć się z masową utratą użytkowników po zmianie polityki współdzielenia kont. Wiele osób zdecydowało się również zaprzestać korzystanie z Netflixa po podniesieniu cen abonamentu.
Fot. Media społecznościowe Netflix
Czy pojawienie się na Netflixie serii GTA będzie udaną próbą przywrócenia zainteresowania wśród subskrybentów? Na ten moment widać, że choć ilość pobrań gier utrzymuje się na całkiem zadowalającym poziomie, to jednak na regularne granie online nie decyduje się zbyt wiele osób.
Netflix planuje otwarcie placówek, w których będzie można nie tylko zanurzyć się w świecie swoich ulubionych filmów i seriali, ale też kupić ubrania, zjeść dedykowane dania i desery, a nawet zmierzyć się w rywalizacji na torze przeszkód znanym ze Squid Game.
Współczesny świat jest świadkiem fascynującej ewolucji w sposobie, w jaki marki komunikują się z konsumentami. Od tradycyjnych reklam telewizyjnych po media społecznościowe, marki stają przed wyzwaniem docierania do swojej grupy docelowej w skuteczny sposób.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS