Po rozwiązaniu umowy dealerskiej z dealerami grupy BAH, mamy obecnie 12 punktów dealerskich. Do tego dojdzie wkrótce punkt w Rzeszowie. To silna sieć dealerska, która pokrywa wszystkie główne ośrodki miejskie w całej Polskę.
Jak wygląda polski klient Jaguara i Range Rovera?
Mamy dużo klientów lojalnych, którzy po raz kolejny kupują auto z naszego portfolio, wielu klientów posiada więcej niż jeden nasz samochód. Mamy szeroką gamę modelową i w zależności od tego, o jakim aucie mówimy, ma ono swoją specyficzną grupę klientów. Jesteśmy też na etapie wdrażania nowej strategii, która skutkuje odejściem z segmentu premium i pójściem wyżej, czyli do segmentu aut luksusowych, co również wpływa na odbiorcę. Już teraz nasze samochody chętnie wybierają liderzy, prezesi spółek i osoby, które nie idą na kompromisy, szukając produktów z najwyższej półki.
Jak taka strategia ma się do polskiego rynku, bo to może nie być nad Wisłą taka prosta sprawa. Tym bardziej, że dopiero wychodzicie z jednego dołka, a już macie na głowie nowy problem. Szczególnie w przypadku Jaguara, którego czeka totalna zmiana koncepcji.
Nasze marki idą w kierunku tzw. nowoczesnego luksusu. Nie będziemy się ścigać na udział w rynku, bo to się nigdy dobrze nie kończy. Nowa strategia czerpie z agencyjnego modelu biznesowego, ale zasadniczo dealerzy nadal będą działać w mode … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS