Czytaj też: Kto utworzy nowy rząd i jaką rolę ma do odegrania prezydent? W grze są trzy scenariusze
Frekwencja głupcze!
Apolityczne inicjatywy — jak Kobiety na Wybory, Wspieram Sukces Kobiet, Dziewczyny na Wybory czy projekt Cicho już Byłyśmy — miały wielomilionowe zasięgi w mediach społecznościowych, bo spontanicznie dołączały się do nich organizacje kobiece i znane postaci: artystki, influencerki. Mogąc z bliska obserwować tę oddolną aktywizację Polek wiem jedno: nikt już nie może powiedzieć, że kobiety nie potrafią genialnie współpracować. Solidarność, życzliwość, szacunek dla różnych poglądów i wrażliwości, połączyły w tych kampaniach ludzi z bardzo różnych środowisk.
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS