A A+ A++

R E K L A M A

Yuki Tsunoda, P12
“To nie był najłatwiejszy dzień, jednakże takie właśnie są soboty sprinterskie. Przepraszam team za złamanie limitów toru w SQ1 i moją późniejszą komunikację radiową. Nie zmaksymalizowaliśmy naszej wydajności, przez co jestem sfrustrowany. Co do sprintu – pierwsze kółko było zdradliwe ze względu na wiatr. Potem skupiliśmy się na zbieraniu danych, zarządzaniu autem i dowiezieniu go do mety. Jutro starujemy, będąc dość blisko strefy punktowej i spróbujemy wycisnąć jak najwięcej z auta. Limity toru oraz zarządzanie ogumienie mogą stwarzać pewne trudności, ale liczymy na to, że uda nam się zdobyć jakieś punkty.”

Liam Lawson, DNF
“Byliśmy szybcy w SQ1, ale niestety popełniłem błąd na moim finałowym kółku. Zbyt głęboko najechałem na tarkę, przez co mój czas został anulowany. Przepraszam team, bo wykonali naprawdę dobrą robotę i ciężko harowali przez noc, żeby zanotować krok naprzód względem tego, co było wczoraj. Na pierwszym okrążeniu największym wyzwaniem był piasek znajdujący się poza linią wyścigową. Wobec tego zaliczyłem słaby start, ale dzięki świetnemu pierwszemu zakrętowi nadrobiłem te straty. W “dwójce” zjechałem jednak z optymalnej linii i błyskawicznie straciłem tył. Bardzo przepraszam za to ekipę, bo być może moglibyśmy zdobyć parę punktów, a przez mój błąd je straciliśmy. Samochód wydaje się dobry i jutro wyciągniemy wnioski z dzisiejszych zawodów. Degradacja będzie na pewno duża.”

poprzedni
następny

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDnia Jakuba Wędrowycza z wyróżnieniem
Następny artykułFerrari oszczędzało opony na główny wyścig