A A+ A++

Dlaczego w erze online, konsumenci nadal potrzebują fizycznych doświadczeń? Przed jakimi wyzwaniami marketingowymi stoi branża motoryzacyjna? Na te i inne pytania odpowiada Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska.

Arval Store to salon samochodowy nowej generacji, w którym można wybrać dla siebie auto spośród kilkudziesięciu modeli oraz przetestować rozwiązania mobilnościwe. Z kolei Arval Flex to oferta pozwalająca użytkować auta w miesięcznej subskrybcji.

Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się proces zakupu auta przez Polaków – gdzie kupujemy, jak kupujemy, na co zwracamy uwagę?

– Coraz większą popularność zdobywa możliwość wynajmu długo- i średnioterminowego auta. Jest to usługa, która może mieć w sobie cały pakiet usług. To znaczy, że oprócz tego, że mamy możliwość użytkowania samochodu, mamy zapewniony serwis, opony do tego samochodu, ubezpieczenie. Czyli cały pakiet związany z eksploatacją samochodu – mówi Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDziecko wpadło pod hulajnogę
Następny artykułWarunki obniżki cen prądu mogą naruszać przepisy o ochronie danych osobowych