Dlaczego w erze online, konsumenci nadal potrzebują fizycznych doświadczeń? Przed jakimi wyzwaniami marketingowymi stoi branża motoryzacyjna? Na te i inne pytania odpowiada Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska.
Arval Store to salon samochodowy nowej generacji, w którym można wybrać dla siebie auto spośród kilkudziesięciu modeli oraz przetestować rozwiązania mobilnościwe. Z kolei Arval Flex to oferta pozwalająca użytkować auta w miesięcznej subskrybcji.
Jak na przestrzeni ostatnich lat zmienił się proces zakupu auta przez Polaków – gdzie kupujemy, jak kupujemy, na co zwracamy uwagę?
– Coraz większą popularność zdobywa możliwość wynajmu długo- i średnioterminowego auta. Jest to usługa, która może mieć w sobie cały pakiet usług. To znaczy, że oprócz tego, że mamy możliwość użytkowania samochodu, mamy zapewniony serwis, opony do tego samochodu, ubezpieczenie. Czyli cały pakiet związany z eksploatacją samochodu – mówi Piotr Wójcik, Head of Marketing and Products w ARVAL Services Lease Polska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS