Nowy serwis internetowy umożliwia zarejestrowanym konsumentom szybkie, przyjazne i bezpłatne zgłoszenie do firmy spornej sprawy. Przedsiębiorca otrzymuje powiadomienie z serwisu o nowym zgłoszeniu od konsumenta i może na nie odpowiedzieć. Konsument może zdecydować o jednoczesnym upublicznieniu sprawy – wtedy zarówno treść sprawy, jak i odpowiedzi firmy, są widoczne dla użytkowników Internetu. Zgłoszenie sprawy poprzez serwis Konsumersi.pl nie wymaga wiedzy prawniczej i zajmuje tylko kilka minut.
Mamy nadzieję, że nowe narzędzie wspierając proces dialogu pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą, ułatwi także pracę Rzeczników Konsumentów.
Żródło: serwis Konsumersi.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS