A A+ A++

Nie działa bankowość internetowa i mobilna Banku Millennium. Bank informuje w komunikacie wyświetlanym na stronie logowania o chwilowych utrudnieniach.

“Informujemy, że mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu” – taki komunikat napotkają klienci korzystający z bankowości internetowej Banku Millennium. Po wpisaniu haseł dostępu do serwisu transakcyjnego pojawia się wiadomość o błędzie.

Niedostępna jest także aplikacja mobilna banku. Również w tym przypadku po próbie logowania wyświetlany jest komunikat o braku możliwości połączenia.

MK

Źródło:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWesele jak z bajki, czyli wszystko co musisz wiedzieć o weselu w plenerze
Następny artykułRaje podatkowe nadszarpują unijną kasę. Rocznie wycieka z niej 170 mld euro