A A+ A++

Bank wprowadził nową wersję aplikacji Santander mobile z odmienionym designem, nowymi funkcjami i zaawansowanymi możliwościami personalizacji. Z nowej aplikacji korzysta już prawie 2,3 mln klientów. Od 2 października br. klienci będą mogli korzystać tylko z nowej wersji aplikacji.

Nowy wygląd, przydatne funkcje i jeszcze lepsza personalizacja pozwalają wygodnie i szybko korzystać z bankowości mobilnej.

Nowe funkcje

Cyfryzacja jest ważną częścią strategii banku. Dlatego Santander Bank Polska systematycznie wprowadza kolejne produkty i rozwiązania. Nowa aplikacja Santander mobile umożliwia klientom samodzielną personalizację oraz wygodne i szybkie korzystanie z bankowości mobilnej.

Personalizacja – klient decyduje, jak ma wyglądać pulpit jego aplikacji – dostosowuje go do swoich potrzeb i preferencji. Możliwe jest np. powitanie własnym imieniem, wybór języka, wybór zdjęcia, tapety czy dopasowanie skrótów widocznych na ekranie.

Finanse pod kontrolą – klient indywidualny w każdej chwili może sprawdzić, czy i ile zapłaci w danym miesiącu za konto Santander i kartę Dopasowaną. W Poradniku cenowym znajdzie informację, ile brakuje, aby opłata miesięczna za prowadzenie konta Santander i kartę wynosiła 0 zł.

Bezpieczeństwo – domyślną formą potwierdzania transakcji internetowych jest mobilna autoryzacja. Przelewy i logowanie w aplikacji i bankowości internetowej można potwierdzić odciskiem palca, rozpoznawaniem twarzy lub PIN-em.

Nowo wprowadzony tryb dyskretny sprawi, że dzięki podwójnemu kliknięciu w logotyp wydatki i stan konta nie będą widoczne na pulpicie. Dostęp do tych informacji będzie ograniczony dla innych osób np. w zatłoczonych miejscach publicznych.

Płatności mobilne – w nowej aplikacji można sprawdzić numer karty oraz kod CVV2/CVC2. Dzięki temu można robić transakcje internetowe bez konieczności posiadania plastikowej karty. Dodatkowo opcja ostatnich odbiorców ułatwia i przyspiesza przelewy.

Klienci, którzy prowadzą jednoosobową działalność gospodarczą i korzystają z bankowości internetowej mogą płacić BLIKiem.

W aplikacji dla klientów indywidualnych dostępna jest funkcja szacowania śladu węglowego na podstawie wydatków kartami płatniczymi. Ślad węglowy szacowany jest w oparciu o kategorie wydatków pogrupowane wg kodu MCC (Merchant Category Code) np. transport, dom, supermarkety i zakupy codzienne. Funkcje szacowania śladu węglowego można wyłączyć w aplikacji. W tej funkcji klienci będą mogli także korzystać z porad, jak zmieniać codzienne nawyki na bardziej ekologiczne.

Jak zacząć korzystać z nowej aplikacji?

Aplikacja Santander mobile jest dostępna od początku września, a korzysta z niej już prawie 2,3 mln osób. Poprzednia wersja aplikacji będzie dostępna do 2 października. Po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać, dostępna będzie tylko nowa wersja Santander mobile.

Aplikację Santander mobile można pobrać ze sklepów Google Play lub App Store. 

Źródło informacji: Santander Bank Polska

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDorotheum presents a rediscovered Raphael drawing
Następny artykułKoncert Mieleckiej Orkiestry Symfonicznej