A Krzysztof Drozd dodaje, że ofiary z uwagi na złożenie nieprawdziwej reklamacji są również współodpowiedzialne za wyłudzenie nienależnych im pieniędzy od banku – przestrzega Krzysztof Drozd.
Bank apeluje, by nie składać nieprawdziwych reklamacji, bo jeśli ustali, że wniosek by niezasadny i niesłusznie przekazano klientowi pieniądze to zostaną one zabrane. I to niezależnie od stanu konta. – Klient w takiej sytuacji może zostać z długiem.
– Oszuści dodatkowo wyłudzają od klientów dane do logowania w bankowości internetowej. Jeśli przekażesz takie dane, oszust może za klienta złożyć fałszywą reklamację, a nawet przejąć kontrolę nad Twoim kontem. To w konsekwencji może skończyć się zaciągnięciem kredytu lub kradzieżą pieniędzy – przestrzega mBank.
I przypomina, by nie przekazywać nikomu danych do logowania do bankowości internetowej ani nie składać nieprawdziwych reklamacji, bo to jest oszustwo, za które grożą konsekwencje prawne.
Inne banki nie zaobserwowały takich fałszywych reklamacji. Takie informacje dostaliśmy choćby … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS