– Łańcuch wartości jest szerszym pojęciem niż łańcuch dostaw. Obejmuje, oprócz relacji z konsumentami, działania marketingowe, wizerunkowe, analityczne, współpracę ze środowiskiem samorządowym czy organizacji pozarządowych. Oznacza to zatem szeroki zakres oddziaływania firmy – wyjaśniała dr Agnieszka Sznyk, prezeska Instytutu Innowacji i Odpowiedzialnego Rozwoju INNOWO. Małgorzata Dobies-Turulska – prezeska IKEA Industry Polska podkreśliła, że kluczowy w tworzeniu wartości jest sposób, w jaki się produkuje i dystrybuuje surowce i końcowe produkty, co wynika z konkretnych polityk i strategii np. dotyczących cyrkularności. A z tym wiążą się konkretne wyzwania, potrzeby innowacyjne, a zatem i koszty.
– To, z czym się dzisiaj borykamy, to kwestia standaryzacji oraz zagrożenia, jakie widzimy np. związane z certyfikacją drewna FSC (red.: Forest Stewardship Council – gwarantujący, że materiał pochodz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS