– Urządzenie nie ma możliwości odczytania danych z paska magnetycznego, bądź mikroprocesora, np. z powodu uszkodzenia mechanicznego lub rozmagnesowania – dodaje.
Przyznaje, że takie przypadki występują bardzo rzadko. – Jeśli korzystamy z karty plastikowej, konieczna będzie jej wymiana, np. wydanie duplikatu karty – podkreśla Krzysztof Drozd.
Także Anna Strompowska, partnership manager w Credit Agricole uważa, że powodem takiej sytuacji może być albo awaria czytnika w urządzeniu albo uszkodzenie mechaniczne, zanieczyszczenie karty.
– W pierwszej kolejności najlepiej sprawdzić, czy chip na karcie jest czysty i niezniszczony. Można go także przetrzeć, czasami to pomaga – radzi Anna Strompowska.
Dodaje, że jeżeli mamy kartę, która działa prawidłowo w innych bankomatach, to najprawdopodobniej uszkodzony jest czytnik kart w urządzeniu. Najlepiej zgłosić to właścicielowi urządzenia. Telefony konta … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS