Liczba wyświetleń: 437
Od 1 listopada 2023 r. Narodowy Bank Australii (NAB) planuje rozpocząć usuwanie kont klientów banku, którzy wyrażają nieodpowiednie opinie. Jeśli uczucia innej osoby zostaną zranione przez coś, co powie lub zrobi klient NAB, bank w ramach kary odbierze mu konto bankowe.
Według „The Counter Signal” NAB zaktualizował swój regulamin w taki sposób, aby zmienić swoje relacje z klientami w coś, co „przypomina relację nauczyciela z uczniem szkoły podstawowej”.
Każdy klient NAB przyłapany na „wypowiadaniu wulgarnych, uwłaczających, dyskryminujących lub nękających komentarzy wobec jakiejkolwiek osoby” lub na wyrządzaniu „szkody psychicznej” innej osobie, zostanie ukarany przez jeden z największych australijskich banków.
„Cała wspólnota narodów jest zagrożona” – stwierdził na „Twitterze” Daniel Ari Freiheit z Lion Advocacy, MBA, LLB. „Przyjrzyj się kwestii podwójnego obywatelstwa i rozważ przeniesienie swoich oszczędności do krajów, które szanują własność prywatną i wolność słowa”.
W aktualizacji warunków NAB określił, co stanie się z każdym klientem przyłapanym na używaniu gróźb lub obraźliwego języka zgodnie z definicją banku. „Możemy w uzasadniony sposób skorzystać z jednego lub większej liczby naszych praw wynikających z niniejszych warunków, aby zawiesić, anulować lub odmówić posiadaczowi rachunku dostępu, lub korzystania z rachunku, karty lub usługi bankowości elektronicznej, jeśli zasadnie uznamy to za właściwe w celu ochrony klienta lub innej osoby przed nadużyciami finansowymi” – czytamy w aktualizacji umowy bankowej.
Autorstwo: Ethan Huff
Na podstawie: NAB.com.au
Źródło zagraniczne: NaturalNews.com
Źródło polskie: PrisonPlanet.pl
Poznaj plan rządu!
OD ADMINISTRATORA PORTALU
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS