A A+ A++

xyz0

moim zdaniem istnieje sens budowy tej drogi. Potok aut tuż przy starówce to duży problem. Ta część miasta powinna być bardziej przyjazna pieszym, mieszkańcom i turystom. Nowogrunwaldzka pomogłaby to osiągnąć.

już oceniałe(a)ś

pmb

Dywity już kiedyś lekkomyślnie pozbyły się rezerwy pod obwodnicę Olsztyna.

Na pewno Nowogrunwaldzka odciążyłoby z ruchu Grunwaldzką, na której pozostałby ruch lokalny
i autobusy. Dosyć płaski przebieg Nowogrunwaldzkiej ułatwiłby dojazd rowerzystom do centrum.

Zgadzam się, że przedłużanie Obiegowej do Kętrzyńskiego nie ma dzisiaj już sensu. Szkoda parku.

już oceniałe(a)ś

No1999

Przy artykułach o drogach powinny być mapy.

już oceniałe(a)ś

f.h.

Nowogrunwaldzka jest pomysłem sprzed kilkudziesięciu lat. Nie ma obecnie żadnego uzasadnienia dla jej budowy.
Podnoszenie argumentu o odciążeniu Grunwaldzkiej przez budowę nowej ulicy jest nietrafione. Są gotowe rozwiązania jak spowodować żeby Grunwaldzka przestała być atrakcyjnym skrótem tranzytowym przez Centrum. Pomysły są zawarte w Zintegrowanym Programie Rozwoju Przestrzennego Śródmieścia. Od kilku lat program leży i się kurzy.

już oceniałe(a)ś

lwx1

A co z tym katastroficznym rondem przy Jeziorze Długim(nie wspominam nazwy celowo). Togo problemu chyba nasze i następne pokolenie już nie rozwiąże. A to wszystko łącznie z Nowogrunwaldzką wymaga decyzji. I to decyzji nie papierowej ale wybiegającej w przyszłość. Obecnie wszyscy chowają głowy w piasek i myślą, że budowa samej tylko Nowobałtyckiej rozwiąże problemy. Nic błędniejszego. Już obecnie ten węzeł nie funkcjonuje. A miejsce to jest strategiczne a możliwości różnych wariantów bardzo ograniczona.

już oceniałe(a)ś

nick_niezajety

Czy ktoś mógłby rozwinąć temat przedłużenia Obiegowej? Nie bardzo mogę sobie wyobrazić jej dalszy przebieg chyba że kosztem likwidacji parku Tylko w jakim celu?

już oceniałe(a)ś

buko1313

Od Mazowieckiego prosto przez domki jednorodzinne, garaże, wiaduktem nad parkiem, parking przy budynku SM Pojezierze, skrzyżowanie z Kołobrzeską, parking, plac nauki jazdy i garaże oraz parking strzeżony i teren zielony do Kętrzyńskiego przy SP 15.
Po co? Żeby zrobić coś w rodzaju trasy Północ-Południe i sprawić żeby jeszcze więcej osób w mieście korzystało z samochodów i żeby Olsztyn wszedł do zestawień najbardziej zakorkowanych miast w Polsce, bo na razie mamy za małe korki.

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMarek Materek: „To by było najuczciwsze w stosunku do mieszkańców”
Następny artykułPożar w hali produkcyjnej pod Wrocławiem. Ewakuowano kilkadziesiąt osób